Uniek of niet uniek?

  • Rob en Ria

    hahahhaha, diet gaat de goeie kant op! lol!

    Er lopen vast nog wel robby,s rond,de mijn gaat trouwen hier!!

    Robby is wel een nederlander.Mmmaaaaaaaaaaar hij kwam met een griekse teef thuis, (hhaha hondje dus)en ze bleek ook nog “vol verrassing”' te zitten.^6 puppys!!!!!!

    Helaas hebbn we in overleg met joeri en carolien er 5 laten inslapen ,helaas ,maar dat is het beste!!!!!!!!! allemaal konden we niet over ons hart krijgen!nu hebben we dus 3 honden! Wel gezellig!1

    groet van een hardwerkende vrouw hahhaa Ria

  • Rob en Ria

    hahahhaha, diet gaat de goeie kant op! lol!

    Er lopen vast nog wel robby,s rond,de mijn gaat trouwen hier!!

    Robby is wel een nederlander.Mmmaaaaaaaaaaar hij kwam met een griekse teef thuis, (hhaha hondje dus)en ze bleek ook nog “vol verrassing”' te zitten.^6 puppys!!!!!!

    Helaas hebbn we in overleg met joeri en carolien er 5 laten inslapen ,helaas ,maar dat is het beste!!!!!!!!! allemaal konden we niet over ons hart krijgen!nu hebben we dus 3 honden! Wel gezellig!1

    groet van een hardwerkende vrouw hahhaa Ria

  • netty

    ach waar er 2 lopen kunnen er ook wel 3 lopen. Waar lijkt dit hondje een beetje op? beschrijf eens even hoe hij eruit ziet? en waar heb je haar gevonden?

    Mocht je een robby voor me hebben dan even mailen he, maar dan wel een echte robby he. En wel met haar. ik hou niet van kale mannen.

    groet netty

  • Ad

    Mariet,

    Ja wij hebben een griekse vriend die studio's verhuurd, meestal zitten we op dezelfde plaats. Trouwens als je meer informatie over Kokkari wilt hebben kun je kiezen voor de website van vrienden van ons. Namelijk www.kokkari.nl . Op deze website vindt je goede restaurants, cafes, autoverhuur en het huren van een appartement of studio.

    AdMariët schreef:

    >

    > Hoi Ad

    > Ga je dan ook altijd naar de zelfde accomodatie toe als je

    > naar Kokkari gaat? Wij zijn (al een aantal jaartjes geleden)

    > ook in Kokkari geweest en vonden het echt het gezelligste

    > plekje van Samos dus als we terug zouden gaan zou dat toch

    > weer Kokkari worden.

    >

    > Mariët

  • Mariët

    Leuk Ad bedankt mooie site. Verhuurt die Griekse vriend ook aan andere particulieren en zo ja waar liggen die studios zo ongeveer?

    Groet

    Mariët

  • Jenny

    Hoi,

    Mijn man en ik gaan ook ieder jaar naar Samos ieder jaar naar Votsalakia en altijd in apartementcomplexje Dimitris,echt geweldig!

    Soms zou ik wel een iets anders willen zien maar ik ben zo bang dat dit tegenvalt.

    Op Samos weet ik gewoon dat ik me er thuis voel.

    Groetjes Jenny

  • Ad

    Mariet,

    Ja hij verhuurt ook aan andere particulieren, hij heeft studio's aan het Long Beach strand, ook heeft hij 1 en 2 kamerappartementen in het hoger gedeelte van Kokkari. Zijn visitekaartje staat op de website www.kokkari.nl, zijn naam is Yorgos Michelios.

    Groetjes Ad

    Mariët schreef:

    >

    > Leuk Ad bedankt mooie site. Verhuurt die Griekse vriend ook

    > aan andere particulieren en zo ja waar liggen die studios zo

    > ongeveer?

    >

    > Groet

    > Mariët

  • Ad2

    Hoi,

    Ik ben een kennis van die andere Ad en wij bezoeken Samos, Kokkari voor het 16e jaar. En het “gevoel”is er nog steeds. De perfecte combinatie van Griekse sfeer, gezelligheid en, zon, strand en mooie natuur. Ook wij zijn inmiddels ingeburgerd in Kokkari en voelen ons daar helemaal thuis. Dit heeft alles te maken met de vriendschappen die we daar inmiddels hebben opgebouwd. In september gaan we weer, we kijken er naar uit!!! We hebben een homepage gebouwd om anderen te laten kennismaken met Kokkari. Bezoek www.kokkari.nl

    Groet, Ad2

  • Ad

    Hoi Ad2,

    Leuk dat je ook hebt gereageerd op deze prikpagina, ik hoop dat je veel reacties krijgt op je website www.kokkari.nl .

    Groetjes en tot 3 augustus.

    AdAd2 schreef:

    >

    > Hoi,

    > Ik ben een kennis van die andere Ad en wij bezoeken Samos,

    > Kokkari voor het 16e jaar. En het “gevoel”is er nog steeds.

    > De perfecte combinatie van Griekse sfeer, gezelligheid en,

    > zon, strand en mooie natuur. Ook wij zijn inmiddels

    > ingeburgerd in Kokkari en voelen ons daar helemaal thuis. Dit

    > heeft alles te maken met de vriendschappen die we daar

    > inmiddels hebben opgebouwd. In september gaan we weer, we

    > kijken er naar uit!!! We hebben een homepage gebouwd om

    > anderen te laten kennismaken met Kokkari. Bezoek www.kokkari.nl

    >

    > Groet, Ad2

  • Brigitte

    Helo,

    Zoals jij in Kokkari ingeburgerd bent, zijn wij dat in Pythagorion. In september gaan we voor de 17 e keer. Eind mei zijn we trouwens ook daar geweest.

    Net als jullie hebben we daar onze vriendenkring opgebouwd en die wordt elk jaar groter want “de vrienden van mijn vrienden zijn ook mijn vrienden !”

    Ik wens je een prettig verlof toe !

    Groetjes,

    Brigitte