Uniek of niet uniek?

  • Kees

    Jajajaja, zit ons een beetje jaloers te maken…..lol

  • Kees

    Gezond?

    Lijkt me niet echt medisch verantwoord……lol

  • Mariët

    Dit is juist de enige jaloersheid die wel medische verantwoord is: het schaadt niemand! leuk toch.

  • Kees

    Begrijp me niet verkeerd, ik gun het haar van harte.

    Maar echt prettig vind ik het gevoel niet, maakt me jaloers…..lol

  • Mariët

    Ria moet er ook werken hoor dus die ligt niet de hele dag op het strand. Geeft dat je een wat beter gevoel? Misschien komt onze droom ook nog wel uit Kees maar de staatsloterij heeft weer niet geholpen in ieder geval. Volgende keer beter, je moet altijd blijven hopen.

    groetejs Mariët

  • Kees

    Zou voor mij geen verschil maken Mariët al zou ze de hele dag op het strand leggen, ik moet er niet aan denken daar de hele dag op het strand te leggen, gun het ze toch wel van harte.

    Maar ja Mariët die staatsloterij heb ik al opgegeven, dat wordt toch niks, ik hoop dat ik hier nog een paar jaartjes hard mag werken en dan genoeg geld bij elkaar hebben om het op eigen kracht te doen.

    Dat is een droom voor mijn gezinnnetje we willen het alle drie heel erg graag, tot die tijd maar zwijmelen bij de website en samos-contacten….

    Groetjes Kees

  • Mariët

    Dat is de ware gedachte Kees: blijf voorlopig lekker dromen van jullie droom dat doen wij ook al jaren maar wij blijven wel een gokje wagen hoor bij de staatsloterij: nooit geschoten is altijd mis en we hebben tenslotte net zoveel kans als al die anderen. Toch?

    Groetjes Mariët

  • netty

    hebben ze daar nog meer loslopende robby`s.??????

    Ik kwam met een griek thuis maar dat was dat hondje, was ook niet echt de bedoeling.

    Ik pak zo mijn koffers en ik kom. Ik hoop trouwens zowiezo nog te komen in september, dus als je dan een robby voor me gezocht hebt? lijkt me een goed plan.

    groetjes netty

  • Rob en Ria

    jaloers ?op Robby?????? lol

  • Mariët

    Meer jaloers op jou denk ik Ria.