Samos-verhalen

  • Rob en Ria

    Pardon!!!!!!!!!!!!!! Ik woonde hier eerder,dan dat ik hier werkte

    Ik weet wel degelijk wat ik zeg!.en het 8 ste wereldwonder moet nog uitgevonden denk ik.Tuurlijk zijn er (slegt) slecht gelegen appartementen,natuurlijk zijn er nadelen! HET is alleen hoe je er tegen aankijkt.Je kan wel alles zwart zien.

    En soms zijn er wel is berichtjes die door elkar lopen denk ik!ik Draag toch mijn eigen mening hoor ,niet die van de baas! Heb mijn ogen toch niet in mijn zak!

    En samos kenner,als je deze site niet opjectief vind ,kijk er dan niet naar!

    Een zekere Ria

  • Angelique

    Beste Willem.

    Ik krijg door Ria zeker niet het idee dat er naar Samos alleen maar fietsers en hardlopers komen.

    En ik ben er nog nooit geweest. Wat ik uit haar reactie´s opmaak is dat er app. complexen zijn die erg mooi zijn en soms zonder vervoer slecht bereikbaar. Ons is door ons reisbureau duidelijk gemaakt dat het toch wel raadzaam is om vervoer te regelen.

    En dat daar dan soms oudere mensen staan die dat niet wisten is natuurlijk erg vervelend, maar die hadden zich dan ook beter moeten laten informeren.

    Wat ik begrijp van verschillende mensen die al op Samos zijn geweest is er altijd wel een taxi te regelen.

    Maar goed misschien denk ik er anders over als ik straks geweest ben. Ik zal dat dan zeker laten weten.

    Groetjes Angelique.

  • Kees

    Beste Willem,

    Vind het jammer dat je mijn site niet objectief vind, maar ik denk wel dat mijn site bedoelt is om Samos als vakantie-eiland te laten zien, en ik ben niet te beroerd om mensen als ze daarom vragen mijn objectieve mening te geven over bepaalde zaken.

    Je opmerkingen over Bella Vista vind ik een zinnige opmerking en staat ook als zodanig genoteerd op mijn site, maar dat betekent niet dat ik er negatief tegenover het eiland gaat staan.

    Mensen geven een hoop geld uit aan een vakantie op Samos ik denk dat daar ook wel wat tegenover mag staan, en dat staat er ook, ik denk dat ze geen behoefte hebben om te weten of het nou lekker overwinteren is op het eiland of niet aangezien ze een hoop geld uitgeven voor een paar weken in de zomer.

    Vind het ook jammer dat een gewone discussie over Samos-verhalen uit moet lopen op moddergooierij, was zeker niet mijn bedoeling, iedereen heeft recht op zijn eigen mening.

    Ik hoop alleen maar dat er mensen zijn die mijn site wel waarderen en als ze iets willen weten zal ik de laatste zijn die geen objectief antwoord zal geven.

    Kees

  • Rob en Ria

    Beste Angelieqe

    Ben het helemaal eens met jou antwoord op mijn reactie!

    Ik hoop dat je een pleziereige tijd hebt op Samos,maar dat zal je vast wel lukken.Ik weet niet hoe die meneer erbij komt dat ik zeg ,dat er alleen maar lopers en fietsers hier zijn ,en dat ik voor een baas werk ,dus wel moet vertellen dat het hier mooi is.Beetje vreemde opmerkingen vind ik .Maar goed zulke mensen zijn er dus ook.

    Wens je een leuke vakantie

    Groetjes ria

  • Angelique

    Hoi Ria.

    Een leuke vakantie gaan we zeker hebben.

    Mocht ik het zien dan kom ik even kijken bij “ Regina ” of je daar bent om je persoonlijk te vertellen hoe we het vinden.

    Groetjes Angelique

  • brigitte

    Jasas,

    In september gaan we voor de zeventiende maal naar Samos. Meestal verblijven wij in DORYSSA of Proteas, allebei leuke hotels, alhoewel de ligging van Doryssa beter is. Vind ik persoonlijk.

    In al die jaren hebben we reeds een leuke vriendenkring uitgebouwd op Samos, zowel onder de locale bevolking als onder de toeristen.

    Wij (Belgen) proberen ons verlof op Samos steeds te laten samenvallen met het verlof van onze Nederlandse vrienden. In september is het ons weer gelukt .

    We tellen reeds af om terug naar onze tweede thuis(Samos) te gaan!

    Nog veel geluk met deze site

    Brigitte

  • Kees

    Dank je Brigitte, als je nog even zegt waar uit Belgie je komt kan het verhaaltje op mijn site!

    Met vriendelijke groet en veel plezier weer in September..

    Kees

  • w.eerens

    ik vind het een goed ide die site van jouw kees heb ik eerder laten weten,samos is voor mij een parel schitterend mooi “anders zou ik er geen 27 jaar blijven komen”

    ik heb er zes jaar gewoond,.dus ik weet heus wel hoe en wat,.maar je moet ook alles belichten over het eiland,.als iemand zou vragen over bepaalde app waar ik mee bekent ben,.geef ik daar een eerlijke mening over,.je zegt zel mensen geven veel geld uit om op vacantie te gaan,.dan hebben die mensen recht op een eerlijk antwoord,.maar dan moet men niet zeggen er zijn hardlopers op samos,.zo een onzin heb ik nog nooit gehoord er zijn zat ouwere mensen die amper kunnen lopen

    die dan in zulke app terecht komen,.ik verzeker je die mensen hebben geen vacantie meer,.mocht ik je ooit tegenkomen op samos,.ik zal je bewijzen leveren over wat ik zeg.

    groetjes willem

  • Kees

    Willem,

    Ten eerste:

    Voor zover ik weet geef ik een eerlijke mening over het eiland, als mij men om een mening vraagt krijgt men de waarheid.

    Ten tweede;

    Jouw mening over de genoemde appartementen staat in je eigen woorden op mijn website, over hardlopers staat niks op mijn website, maar ben het met Ria eens ik kom er al jaren en vraag me altijd af wat ie mensen bezielt om met bijna 40 graden te gaan lopen rennen in de zon, maar als dat je plezier is moet je dat vooral doen daar is niks mis mee.

    Ten derde;

    Ik vind dat als je slecht ter been bent of iets anders zou je eigenlijk bij het bespreken van je vakantie dat al moeten regelen met het reisbureau, zij zorgen dan voor een goede accomodatie waar je niet hoef te klimmen of trappen hoef te lopen, lukt het dan nog niet moet je het reisbureau aansprakelijk houden niet het eiland of het appartement.

    Ten vierde;

    Per week krijg ik tientallen mailtjes van mensen die naar Samos gaan of geweest zijn en eerlijk gezegd heb ik nog nooit negatieve mailtjes ontvangen, wel mailtjes van mensen die willen weten hoe het daar is en dan achteraf schrijven toch voor een ander eiland te kiezen om allerlei redenen, dat kan, iedereen is daar vrij in gelukkig.

    Ten vijfde en dat is de laatste;

    Ik heb persoonlijk nog nooit huilende mensen gezien op Samos of mensen tegengekomen die niet tevreden waren met hun accomodatie, als er al iets was dan werd dat goed opgelost door de lokale bevolking, begrijp me goed ik maak jou niet uit voor leugenaar maar ik denk dat die keren dat zoiets gebeurt tegenover al die mensen die blij en gelukkig van Samos terugkomen te verwaarlozen valt.

    Met vriendelijke groet

    Kees

  • brigitte

    Beste Kees,

    Wij komen uit Tienen, suikerstad van België !!!

    Groetjes,

    Brigitte