Samos-verhalen

  • Kees

    Wat ze bedoelt denk ik is dat er wel meer accomodaties op Samos zijn die niet echt makkelijk te bereiken zijn als je geen vervoer hebt of slecht ter been bent.

    Maar neemt niet weg dat de accomodatie op zich wel heel goed is.

    Ik heb dat zelfde mee gemaakt, een hotel dat verder prima was, uitstekende kamers, prima zwembad en goede service maar half op een heuvel dus elke dag klim en klauterwerk.

    Ik denk dat het uberhaubt verstandig is om over vervoer te beschikken als je op het eiland bent.

    Groetjes Kees

  • w.eerens

    hoi kees ,ik heb net je site bekeken over samos en ik moet zeggen grote klasse,

    zo door gaan

    willem

  • Kees

    Dank u……

    zegt het voort…zeg het voort….

    Groetjes uit vooral nat Nederland….

    Kees

  • w.eerens

    wetenswaardigheden.

    op samos worden per jaar een groot aantal slangen doodgereden,“vooral in vacantie seizoen” dus rij rustig denk aan dier en natuur,.er zijn ook zeer GIFTIGE

    slangen bij .Dat heeft mijn schoonbroer COSTA KOTSTATIDIS jaren geleden

    ondervonden,.hij werd gebeten door een gewonde slang die hij wilde helpen,

    dat heeft hij geweten is ernstig ziek geweest,.dus kijk uit met slangen niet aankomen.

    willem

  • Kees

    Brrrrr….

    Zeg het niet te hard….als mijn vrouw en dochter dit lezen…..

    Ik zal wel op mijn website bij algemene informatie melding maken om voorzichtig te zijn met de natuur en met de dieren, maar ook bijvoorbeeld met open vuur….

    Dat lijkt me wel op zijn plaats…maar bedankt.

    Groetjes Kees

  • Angelique

    Hoi Kees.

    Op het moment heb ik nog geen verhaal voor op jullie site. We gaan half juli voor het eerst.

    En ik moet zeggen door jullie site heb ik er nog meer zin in gekregen.

    Toen we geboekt hadden dachten we nog zal het wat zijn voor onze dochter van elf maar je begrijpt dat we nu weten dat dat zeker zo is.

    Gelukkig hebben we er voor de gehele periode een auto bij gehuurd, want als ik hier op het prikbord zo eens alles lees is dat toch wel erg handig.

    We gaan naar app. roxy. Niet een groot complex. Mijn moeder was daar tijdens de bosbranden en is dit jaar weer teruggeweest en nog steeds vreselijk enthousiast.

    Groetjes Angelique

  • Rob en Ria

    Dat bedoel ik inderdaad!!!.Heb nog nooit gehoord dat mensen staan janken ,denk dat het een beetje overtrokken is!! En ik ken het hier toch al redelijk goed!. Zolang er nog mensen zijn die zo gek zijn hier te gaan hardlopen en te gaan fietsen “in deze tempereturen”(38 gr.) valt het allemaal wel mee denk ik!

    Groetjes Ria

  • Kees

    Angelique,

    Ben blij dat je mede door mijn website een beetje warm gaat draaien voor Samos, je zult merken dat het een heerlijk eiland is met fantastisch weer en fantastische mensen.

    Dat je heel de vakantie een auto gehuurd heb is inderdaad wel lekker, heb je ruim de gelegenheid om de rest van dit mooie eiland te ontdekken.

    Ik weet ook zeker dat je dochter van elf het ook heerlijk gaat vinden, mijn dochter van 14 komt er al heel wat jaren en ze zeurt me de oren van de kop om maar naar Samos te gaan.

    Ik wens je een prachtige vakantie en dat vakantieverhaaltje voor op mijn site hou ik nog van je tegoed…..veel plezier.

    Groetjes Kees

  • w.eerens

    volgens jouw komen alleen hardlopers en fietsers naar samos??????????

    ria tjonge tjonge wat kun jij alles verheerlijken

  • w.eerens

    beste kees,.in vind je side een mooie gedachte,maar is het niet de bedoeling

    om mensen goed en volledig intelichten,?? omtrent samos,.als ik nu lees wat een zekere ria schrijft Zij maakt van samos het 8 ste wereldwonder,zij werkt voor een baas dus kan niet opjectief zijn ,.samos is gewoon een fantastie's mooi eiland heerlijk om te vertoeven,.maar heeft ook gebreken,.daar moet je ook over durven schrijven,.niks mis mee,.doe je dat niet dan heeft je side geen enkele waarde,.

    b.v. ik schrijf over slegt gelegen app,. krijg je antwoord er fietsen mensen op samos,.ik zie het verband niet,.etz etz

    groetjes

    een samos kenner