Verblijf in Kokkari

  • Pjotr & Margreet

    Wij willen binnenkort voor het eerst naar Samos en denken naar Kokkari te gaan. Na wat surfen en gidsen doorbladeren hebben we een soort top 3 gemaakt van de appartementen die ons wel wat leken:

    Dionne app.

    App Olympia village

    Archangelos village

    Heeft iemand ervaring met 1 van bovenstaande accomodaties, ligt het een beetje gunstig etc.

    De meeste info in natuurlijk wel te vinden, maar ik vind het altijd wel leuk om info te krijgen die het ook echt zelf kent.

    Alle andere tips voor Samos / Kokarri nieuwelingen zijn ook welkom :)

    Alvast bedankt

    Pjotr

  • Ineke

    Hoi,

    Archangelos Village is echt prachtig. En een zeer vriendelijke en goede service! Zelf verbleef ik daar niet, maar kennissen van mij wel. Ik ben er wezen kijken en het was echt prachtig. Dat zou ik jullie graag aanbevelen!

    Groet, Ineke

  • Pjotr & Margreet

    Hoi Ineke

    Bedankt voor je reactie, nu maar eens kijken of er nog iets vrij is in september :)

    Mocht iemand nog tips hebben voor andere appartementen, houden we ons aanbevolen.

    We zoeken iets - een beetje centraal gelegen - met of een groot balkon, of bijvoorkeur iets met een lekker stukje tuin….

    Meer wensen hebben we niet hoor :)

    Algemene tips zijn ook welkom

  • patricia

    wij zijn net terug uit kokkari en het was geweldig

    wij zaten in het appartement dimitra daar is waar je kan surfen en hartstikke netjes en mooi..

    helder water van de zee heerlijk diverse stranden.

    savonds lekker op de boulevard hangen.. Kocktail erbij..

    het leukste cafe is PROFILE..binnen is i-net cafe loop je erdoorheen kom je op t strand echt daar is goed eten,. die man hete jaccomis.

    ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben.. met aldie bosbranden dat is wat minder

    gr patricia

  • karin

    Hallo Pjotr,

    Wij zijn in mei 2010 in app. Olympia Village geweest.

    Het is echt zoals het in de reisgidsen staat. Het personeel is vriendelijk en zorgzaam. Het ligt echt op steenworp afstand van de kade en het strand. Ook bushalte en winkeltjes zijn

    vlakbij. Ons appartement had een horren voor de ramen, wat erg prettig moet zijn als er muggen zijn. (hadden wij geen last van eind mei)

    Archangelos zijn we even wezen kijken en leek ons ook leuk, maar ken ik verder niet. De andere acco ken ik niet, dus kan ik je niets over vertellen.

    Fijne vakantie!!

    Karin

  • Marjan

    Hallo

    Wij gaan binnenkort weer naar Kokkari ( 2e keer) in het appartementencomplex Archangelos.

    Is ons prima bevallen, schoon, vriendelijke mensen. Is net als in de brochure.

    Lekkere omgeving. Goede restaurantjes, leuke winkeltjes.

    Ik kan alleen niet oordelen mbt kinderen, wij gaan altijd zonder kinderen

    en zijn daar dus niet zo mee bezig.

    In ieder geval een prettig verblijf toegewenst.

    Marjan

  • Pjotr

    Hoi Patricia

    Klinkt goed allemaal, alleen dat van die bosbranden is een stuk minder, vooral voor de bewoners.

    bedankt voor jouw reactie

    Pjotr

  • Pjotr

    Hoi Karin

    Bedankt voor jouw reactie.

    Helaas zaten de 3 appartementen die we op het oog hadden vol. Er wordt nu gekeken of we nog terecht kunnen in Villa Eleni. Mocht dit niet het geval zijn dan wordt het app Maria.

    Dus als iemand ons hierover iets kan vertellen, we zijn heel benieuwd :)

    Wat die prettige vakantie betreft, dat gaat zeker lukken, nog een ruime maand wachten :)

  • Pjotr

    Hoi marjan,

    jij ook een leuke vakantie

    Pjotr

  • mvz

    Goede tip om reviews te bekijken over de accomodatie / plaats die je wilt bezoeken:

    www.zoover.nl

    Succes!