Verblijf in Kokkari

  • Harma

    Wij zijn gisteren terug gekomen van Kokkari.

    We zaten voor de derde achtereenvolgende keer in Hotel Lambros, deze is te boeken bij Sunweb.

    Je hebt er geen groot balkon maar wel een mooie tuin. Je steekt de straat over en je bent op een rustig stukje strand. Lopen naar de haven en boulevard in 5 tot 10 minuten.

    Zoals het nu lijkt gaan we er volgend jaar weer naar toe. Wij vinden het daar helemaal geweldig.

  • Siepke

    Hoi

    Wij verblijven al 13 jaar in Archangalos Village tot tevredenheid alles is er keurig en netjes vriendelijk en overal dicht bij echt een aanrader jullie zullen er geen spijt van hebben.

    Gr Siepke

  • W.

    Heeft iemand het recept van dieman hete jaccomis ? Klinkt pittig ! :D

  • aryettebruining@tele2.nl

    Hoi, wij hebben voor het eerst 2 ‘oude’ appartementen lambros geboekt met als voorkeur beneden opgegeven. We gaan half aug. Weet iemand of je dan 'n tuintje of plaatsje hebt, de airco echt nodig is en of ze redelijk rustig zijn en redelijke bedden hebben? Groetjes aryette

  • Harma

    Hoi Aryette,

    Het ligt eraan waar je zit. Maar ik denk dat je dan niet echt een tuintje hebt.

    Er is ook een appartement die een grotere ruimte voor zich heeft maar dat is een doorgaande ruimte, die heb je dus niet privé.

    Zelf gebruiken wij nooit geen airco, dat is maar net wat je zelf prettig vind.

    De appartementen liggen heerlijk rustig.

    De bedden zijn goed maar wel hard.

    Vorig jaar hebben een aantal hotelkamers nieuwe matrassen gekregen. Ik weet niet of dat ook bij de appartementen is gebeurd.

    Zelf gaan wij eind juli weer heen. Wij zitten altijd in een hotelkamer van Lambros.

    Groetjes, Harma

  • paula

    Wij komen alsinds 2000 in Lambros, het bevalt dus heel goed. We hebben al een paar hotelkamers gehad en ook diverse appartementen. Alles wordt goed schoongemaakt en geregeld schone handdoeken en lakens. Er is een koelkastje en een elektrische kookplaat. Maar waarom zelf koken als er zoveel restaurantjes zijn in diverse prijsklasses? Bij Lambros kun je een kluis en airco huren. Van de airco hebben we zelf nooit gebruik gemaakt dus daar kan ik niets overzeggen. Voor zover ik heb meegemaakt is er geen tuintje bij het appartement (wel veel groen om het complex) maar wel voor ieder een balconnetje. Ik vind dit hotel een aanrader !!

    Een goed verblijf, groeten,

    Paula