Nordin (with a smile)

  • jeanette

    Hallo allemaal,

    Ik heb begrepen dat Nordin wat aan zijn hart heeft gehad? Weet iemand hier hoe het met hem is? Vorig jaar daar met hem kennis gemaakt en met zijn vrouw Maria en heerlijk ontbeten.

    Graag hoor ik wat van iemand.

    Groetjes Jeanette.

  • Diana

    Hoi,

    Ik heb hetzelfde begrepen.

    Ben ook benieuwd, zou een mail van Nordin krijgen….

    Zal zijn broodjes en drankenservice missen de komende 2 weken.

    Maar daar passen we een mouw aan, mijn man gaat elke dag op naar de bakker, weet ie nog niet.

    Maar hoor echt graag meer over of van Nordin, is vreselijk natuurlijk als je dat overkomt!

    Gr,

    Diana

  • Carel

    Nordin heeft in Nederland een zware hartaanval gehad in januari

    hij mag van geluk spreken dat ze in Nederland waren

    hij is nu weer de oude maar hij blijft in Nederland voor zover ik weet

    Op Facebook kan je hem bereiken

  • jeanette

    Hoi Carel , bedankt voor jou reactie. Jeetje dus het was heel ernstig………..

    Gelukkig dat hij nu weer redelijk de oude is maar het zal best een klap geweest zijn voor hem!

    Het zou jammer zijn als hij zijn mooie zaak op Kokkari niet meer zou openen maar ik zal mettertijd eens proberen om hem inderdaad via FB te bereiken.

    Groetjes Jeanette.

  • jeanette

    Hoi Diana,

    Wil je bij deze alvast een hele fijne vakantie wensen,wij mogen volgend jaar Juni weer.

    komt vast goed bij die bakker haha maar t zal niet hetzelfde zijn….

    Groetjes Jeanette.

  • Diana

    Dank je Jeanette,

    Jullie altijd in juni?

    Wij september!

    Die broodjes komt wel goed!

    Vervelender is de flessen, water wijn en bier(:P)

    Doen maar weer een beroep op de supermarkt t.o. De kerk.

    Zij zijn niet te beroerd om dit op hun brommertje!! Te komen brengen.

    Zo helpen we alle supermarktjes aan omzet(tu)

    Verheug me op, ik hoop mijn favo kamer 23, Basilico, Kokoras.

    Keertje eten bij La Casa en natuurlijk de rustige gezelligheid van heel Kokkari.

    Zie alleen wel veel wolkjes! In de voorspelling, niet eerder gezien in al die jaren!

    Maar goed, muziek en ereader mee en dan komen we een heel eind!

    Wel raar dat we elkaar hier veel spreken maar nog nooit gezien hebben!

    Spreken elkaar vast weer voordat jullie gaan!

    B)

    Gr,

    Diana Elings

  • jeanette

    Hoi Diana, wanneer gaan jullie nou precies dan? Heerlijk hoor en die wolkjes??? Die waaien wel door naar Turkije(:D

    Maar word voor ons pas de 2e keer naar Samos hoor of had je dat begrepen? Wij zijn volgend jaar 12 1/2 jaar getrouwd en wilden graag terug naar Samos.

    Wij willen graag een auto huren voor de boodschapjes,heb begrepen dat er richting Samos Stad een hele grote supermarkt zit met de naam Bazaar. Deze schijnt nog beter gesorteerd te zijn dan de Lidl hihi. Ik zei al tegen mijn man: als we dan de auto flink volgooien voor een week bv fris bier en wijn ed en natuurlijk wat te knabbelen, dan kunnen we die week erop nog een keer gaan!

    En met de auto natuurlijk het eiland rond want dat hebben we vorig jaar niet gedaan, we waren er maar 8 dagen toen.

    Ja dat is ook altijd een beetje raar om elkaar zo te spreken maar ben blij dat het bestaat:) zo kun je nog heel wat opdoen hier en ik krijg er altijd nog meer zin in om te gaan haha.

    Heel veel plezier en we spreken elkaar vast nog wel, ben natuurlijk straks benieuwd hoe jullie het hebben gehad!

    Groetjes Jeanette.;)