app Dimitris

  • lourdes

    goedenavond Samos ganders

    wie kan mij vertellen waar app. Dimitri's ligt in Kokkari

    en of je er met de auto kan komen

    met vriendelijke groet,

    Lourdes

  • Antoinette

    Hoi Lourdes,

    ik ken een accommodatie die Dimitris heet maar misschien zijn er meerdere met deze naam.

    Bedoel jij de studio's die te boeken zijn bij Sunweb en bij Jiba? Die weet ik!

    Het gebouwtje ligt in een heeeel smal steegje waar je met geen mogelijkheid met een auto tot de deur kunt komen.

    Het ligt dichtbij een van de grote parkeerplaatsen midden in het dorp. Misschien 50 meter lopen.

    Je zit er heel centraal wat betreft eettentjes, supermarkt en bakker.

    Groet, Antoinette.

  • lourdes

    Hoi Antoinette,

    Ja die bedoel ik het steegje naar Dimitri's ligt het in de bocht naar het lange strand

    Groet Lourdes

  • Antoinette

    Nee Lourdes, het steegje ligt niet in de scherpe bocht van de weg maar iets verder richting kerk.

    Wel aan dezelfde kant van de weg.

    Vorig jaar heb ik mensen gesproken die altijd bij Dimitris huren. In 2013 2 x 4 weken.

    Die mensen hebben het er prima naar de zin.

    Antoinette.

  • lourdes

    Hallo Antoinette,

    dus ik moet zoeken tussen de grote kerk en de pinautomaat ?

    we gaan 2 september voor drie weken en we hopen dat wij ook naar ons zin zullen hebben

    en wat zo en zo prettig is van Dimitris dat mijn hondje mee mag

    groetjes Lourdes

  • Antoinette

    Hoi Lourdes,

    De pinautomaat is verder lopen. Jouw steegje is in de buurt van de apotheek dus nier ver van de scherpe bocht.

    Maar ik heb geen precies beeld in m'n hoofd.

    Je wordt ongetwijfeld dichtbij je steegje afgezet dus je zult niet verdwalen:).

    Je kent -neem ik aan- de website samostour.dk?

    Ik heb daar op het zwart/witte kaartje van Kokkari gekeken en daarop zie je 3 grijsgekleurde parkeerplaatsen.

    Volgens mij is jouw steegje op de hoogte van de bovenste P.

    Nou……volgens mij ben je nu tevreden…..ik snap het wel hoor; ik vind het ook leuk om vantevoren te weten waar ik terechtkom. Al zullen er wel mensen zijn die dit “gezeur” vinden. Maarrr iedereen z'n eigen voorpret…..moet kunnen.

    Fijn dat je hondje mee mag.

    Groet, Antoinette.

  • lourdes

    Halo Antoinette,

    in ieder geval alvast bedankt

    maar ik word niet afgezet wij gaan met eigen vervoer want mijn hondje mag niet met de transfer mee vandaar mijn vragen en ja nu heb ik ongeveer een richtpunt waar ik moet zijn

    ik had al gekeken via Google Earth maar was ook niet zo duidelijk van daar

    dit prikbord is toch om mensen te helpen? als ze iets willen weten Toch

    met vriendelijke groet, Lourdes

  • Janvw

    Hallo Lourdes,

    Ik heb zelf de afgelopen 3 weken in dit appartement verbleven en ben goed over tevreden geweest.

    Het gangetje naar het appartement komt precies in die bocht van de hoofdstraat naar de weg parallel met het strand uit.

    De ingang begint onder een luifel en is vrij smal.

    Jan

  • lourdes

    Goeden avond Jan,

    fijn om te horen dat je tevreden bent geweest over het appartement

    kunnen we wel met de koffers door de ingang (:D

    een ander vraagje voor 6 jaar geleden was Manolis een boot aan het bouwen op het strand bij z'n appartement is hij nu af of is hij nog op het strand

    groetjes Lourdes

  • Janvw

    Hallo Lourdes,

    Dat gangetje is breed genoeg, ik denk zelf van ± 1.20 m en is tussen 10 en 20 m lang, maar dat verschilt welk appartement je hebt.

    De boot die in aanbouw was daar weet ik niets van, want ik ken dat appartement niet,

    maar misschien kan iemand anders daar een antwoord op geven.

    Groeten, Jan.