Kokkari

  • pavlos63@live.nl

    Hallo,

    Na 20 jaar gaan we terug naar Samos. We willen gaan verblijven in Kokkari. De vraag: is er genoeg te beleven voor meiden van 16 jaar. Leuke barretjes etc. Alvast edankt voor de reacties

    Gr. Paul

  • michel a

    hoi paul

    kokkari kan ik niet goed genoeg maar met de taxi ben je zo bij samos stad daar is genoeg te doen

    wat ook een optie is votsalakia mensen vergeten dat nog wel eens mooie zandstranden waar de meiden rustig kunnen vertoeven

    verder is er in het dorp 3 grote baren waar je top kan uitgaan en gezellig is

    het is wel op samos zo dat het in de avond veel om eten draait en dat de mensen meestal in de tavernas blijven hangen om het gezellig te hebben

    vrg michel

    kima/pegasus is top zie ook op youtube

  • J.Pulsief

    Dag Paul,

    In Kokkari is het erg gezellig maar kleinschalig. Voor meiden van 16 vraag ik me eerlijk gezegd af of ze het er naar hun zin zullen hebben. Als ze vertier zoeken (disco bv) dan ben je in Kokkari niet op de goede plaats. Merendeel van de toeristen zijn toch ook wat ouder. Er zijn op de pleintje wel een 2-tal cafés, maar veelal restaurants waar men blijft zitten. Verder zijn er wat winkeltjes. Dus vergelijk het niet met Chersonissos wat vertier betreft. Voor strand, wandelen en relaxing is het mooi.

    Groet, J.Pulsief