website winkel Nordin

  • jeanette

    Hallo allemaal,

    Nordin had hier laten weten bezig te zijn met een website voor de winkel. Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd of deze al klaar is:D. Dus Nordin als je dit leest: laat het even weten ok? Of misschien iemand anders hier die het al weet en de eventuele website kent? Dan hoor ik het graag…….(:D

    Nu nog 6 weken wachten en dan heerlijk voor de 1e keer naar SamosX(

    Groetjes Jeanette.

  • Debbie

    Hoi Jeanette,

    Het adres van de winkel is volgens mij http://with-a-smile.gr/

    Wij gaan over 4 weekjes voor de 2e keer naar Kokkari en gaan ook zeker weer bij Nordin en Maria langs.

    Groetjes Debbie

  • Herman & Marja

    Wat leuk ! wij gaan ook over 6 weken weer naar kokkari toe …

    jassou

  • Carel

    ik over 1 week…..

  • Herman & Marja

    tsja ,je hebt natuurlijk altijd baas boven baas he ?

  • jeanette

    Hallo Debbie,

    Jaaaaaaa dat is de website, heel erg bedankt>:D<. Nu kon ik eindelijk eens zien wat ze daar zoal verkopen. En wat ziet het er allemaal heerlijk uit hahaha. Dus daar gaan we heerlijke broodjes halen, das een ding wat zeker is!!

    Enne, wij gaan over 7 weken voor 8 dagen naar Kokkari voor de 1e keer en we zijn reuze benieuwd hoe het daar is. Qua appartement kan het denk ik niet beter, wij zitten in Dioni, heerlijk aan het strand.

    Jullie ook een hele fijne vakantie gewenst en laat het even weten hoe jullie het gehad hebben, dan doen wij dat ook (:P)

    Groetjes Jeanette.

  • jeanette

    Hallo, ja heerlijk he? Wij gaan voor het eerst dus het is best wel weer spannend haha. Hopenlijk is het weer lekker warm en kunnen we daar een goede scooter huren want we willen zowieso een ochtend naar het asiel toe.

    Misschien komen we elkaar daar nog tegen, wie weet. Alvast een hele fijne vakantie gewenst:)

    Groetjes Jeanette.

  • Debbie

    Hoi Jeanette,

    Graag gedaan! Het eten is zeker goed bij With Smile, we hebben er vorige keer een aantal keer gegeten en zullen dat nu zeker weer doen. Wij zitten over drie weken voor de 2e keer bij Villa Themos, daar bezorgt Nordin ook de broodjes voor het ontbijt, ideaal!

    Fijne vakantie alvast!

    Groetjes Debbie