Met de auto van Breda naar Samos.

  • kaatjemos

    Al 17 jaar ga ik met veel plezier naar Samos / Kokkari.Altijd met het vliegtuig maar omdat ik eigen accomodatie heb in Kokkari overweeg ik de volgende keer met de auto te gaan. O.a omdat ik enkele grotere stukken in kokkari wil krijgen . Maar ook omdat de uitdaging me trekt. Wie kan mij in grote lijnen vertellen hoe ik moet rijden en op welke dingen ik moet letten.Het idee is nog maar pril en helemaal niet uitgewerkt dus alle ideen of tips zijn bruikbaar.

    Groetjes Kaatje.

  • conleyia@otenet.gr

    Via Zwitserland naar Ancona, superfast ferry van Ancona naar Patras. Over de weg van Patras naar Piraeus, ferry van Pir. naar Samos. Ancona is het veiligste vertrekpunt omdat hoe zuidelijker je komt in Italy hoe riskanter m.b.t. diefstal etc. het wordt.

    Je kunt ook via Oostenrijk naar venetie maar ik heb eerstgenoemde route altijd als de meest prettige ervaren.

    Goede reis.

    Alexx

  • Marjan

    Hallo Kaatje,

    Het is al een tijdje geleden dat je de vraag hebt gesteld, maar is het nog gelukt om met de auto naar Samos te gaan en zo ja, wil je je ervaringen met mij delen?

    Ik ga in mei met de auto naar Samos (wil daar gaan wonen). Het is de eerste keer met de auto, dus alle tips en adviezen zijn welkom.

    Alvast bedankt,

    groet,

    Marjan

  • ingrids

    hoi, Ik overweeg een aantal maanden in Kokkari te zijn en ben op zoek naar een appartement in het oude gedeelte met een deels overdekt (groot) terras met 100 % zeezicht. Weet jij iets. Groetjes Ingrid

  • Marjan

    Hoi Ingrid,

    Ik ga naar Samos-stad en ben (nog) niet voldoende bekend in Kokkari.

    Er is over het algemeen voldoende te huur, maar of het allemaal aan je eisen kan voldoen, is maar de vraag natuurlijk.

    Wanneer ga je heen en wat ga je er doen? Ga je met de auto of vliegtuig?

    Vriendelijke groet,

    Marjan