taxi

  • marian89

    Hallo,

    Kan iemand mij vertellen wat een taxi van Samos haven naar Kokkari kost. We twijfelen tussen bus, taxi of autohuur.

    Is er ook een Lidl in Samos stad of enkel nabij luchthaven?

    Groet Marian

  • Rinus

    Hallo Marian,

    Een taxi van Samos (stad/haven) naar Kokkari kost je ongeveer 10 euro. Er is een Lidl halverwege aan de weg van Samos-stad naar Pythagorion.

    Veel plezier.

  • Marjo

    Hoi

    Over het taxi tarief weet ik geen antwoord. Ze hebben in ieder geval een meter in de taxi's.

    Er is maar 1 lidl op Samos en die ligt niet bij de luchthaven en ook niet in samos stad. Wel op de weg van pythagorion naar samos stad. Je komt er ook langs als je naar Kokkari gaat.

    Veel plezier, marjo

    Ps autohuur is prima te doen. Naast hotel Naftilos zit een autoverhuur bedrijf waarvan de eigenaar Vasilis gehuwd is met een Nederlandse Vivi. Handig en goeie service. Je kunt de auto al op het vliegveld krijgen en uiteraard vooraf regelen. Onderstaand de website.

    http://www.samos-car-rentals.com

  • Hek

    Je komt er NIET langs van Samos-stad naar Kokkari.

  • Vera

    Ben vandaag teruggekomen uit verlof :o van Samos, twijfel niet, een rit met de bus kost je 1,40€ en je moet dit zeker doen!! Je bent tussen de plaatselijke bevolking en daarbij nog een buschauffeur die prachtig kan zingen, ik heb genoten van de trip!!

  • anneke

    dag nee ik weet niet wat een taxi kost , wel vooraf afspreken maar zal niet te duur zijn .

    er is een Lidl vlakbij Samos stad ook de enige hij ligt 7 km vanaf de luchthaven, en ongeveer 2 km vanaf samos stad.

    dit is erg makkelijk op t eiland hoor!

    wij komen in Samos al jaren en wonen/leven in ons eigen optrekje in kosmadei een bergdorp op 700 meter hoogte zie www.samos-house-rental.eu

  • laura

    Wat kost een taxi van de luchthaven naar kokkari.? Neckerman brengt 175 euro in rekening voor een retour transfer van vliegveld tot hotel en weer terug. Belachelijk .Een taxi is vast goedkoper?