t.a.v. Tjitze Zijlstra

  • Tanja Staal (fam. Marco B.)

    Wij willen september voor de eerste maal naar Samos, wat kan je ons aanraden? Wij zijn een jong stel (30+), geen kinderen. Mijn zwager adviseerde ons jou te contacten, omdat jij een echte Samos freak blijkt te zijn…..??!!

    We zoeken een accomodatie met zwembad, verder geen luxe, wel schoon en een beetje in de buurt van haventje en taverna's. Kokkari lijkt ons leuk, maar schijnt erg op de wind te zitten. Pythagorion lijkt ons ook erg leuk. Ieder advies is welkom, er is zo ontzettend veel aanbod………., we zien door de bomen het bos niet meer. Alvast bedankt, groetjes vanaf het leukste Nederlandse eiland Texel.

  • tjitze

    hoi tanja

    marco weet er ook beetje van hoewel ik er wat vaker ben geweest als hij

    we kunnen wel eea via de mail doorspreken

    hier mijn mail addres

    t.zijlstra@quicknet.nl

    groetjes tjitze

  • rob

    Beste Tanja,

    Wij hebben een beetje hetzelfde profiel als jullie en na lang zoeken hebben we besloten naar een hotel te gaan in de buurt van Kokkari.

    Zoek maar eens in google op Armonia Bay Hotel. Is misschien wel te luxe bedenk ik me nu……maar wel mooi gelegen en romantisch.

    Succes,

    Rob

  • Ed Baan

    Wij zijn zelf 2 maal bij Athina appartementen geweest. Niet te duur, schoon, zwembad, centraal gelegen. Pythagorion.