Getrouwd op Samos!

  • Harry & Sandra

    Hallo Samos-liefhebbers,

    Wij willen gewoon even iets met jullie delen.

    In totaal zijn wij 9 keer naar de Griekse eilanden geweest, waarvan 3x naar Samos.

    Samos heeft vanaf het begin al een speciaal plekje in ons hart en het was weer thuiskomen!

    We zijn er 3 weken geweest en zijn afgelopen vrijdag 18 augustus teruggekomen.

    We hebben verschrikkelijk veel heimwee naar Samos en het Griekse leventje op zich. We missen de natuur, het eten, de mensen, de bergen, het buitenleven, het ritme van de Grieken, het geluid van de krekels en het toeren op de scooter over het eiland.

    Wij voelen ons daar meer thuis dan in ons eigen kikkerlandje.

    Hier maken de mensen zich druk om alles en heeft iedereen haast en is bezig met materiële zaken..

    In het vliegtuig terug naar Nederland zit ik (Sandra) altijd met een dikke keel en natte ogen, weer te fantaseren over onze volgende reis naar Griekenland. Mm

    Eens een Griekofiel altijd een Griekofiel………Toch?

    Maar dit keer was onze vakantie tevens onze huwelijksreis!!!!!

    We zijn op 1 augustus in het Gemeentehuis van Samos-Stad getrouwd!!

    We vinden het fantastisch dat we op ons favoriete eiland zijn getrouwd en hebben een onvergetelijke topdag gehad die we nooit meer zullen vergeten.

    Compleet met Bouzouki-spelers, bruidstaart, bruidsreportage en Griekse hapjes en drankjes. We verbleven in Huize Loukia (top-locatie!)

    We gaan zeker terug naar Samos, want nu is het eiland helemaal speciaal voor ons!

    Héél veel plezier voor al die mensen die nog gaan naar Samos!!

    Groetjes,

    Harry & Sandra

  • Mo

    Wat leuk zeg, getrouwd op Samos, van harte geluk gewenst, aan de start zal het niet liggen in ieder geval :-)

    Groetjes, Mo

  • Ruud Hendriks

    Beste Sandra en Harry,

    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.

    Wat een ontzettend goed idee om op Samos te trouwen.

    Nog vele gelukkige jaren en veel te besteden tijd op Samos. Jullie kunnen er misschien ook jullie 12½, 25 en 40 jarige bruiloft vieren, doe jullie best.

    Groetjes van

    Oma-Ali en Opa-Ruud

  • Dana

    Hallo Harry en Sandra,

    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en vele gelukkige jaren samen!

    Wat 'n ontzettend leuk en goed idee trouwens om op Samos te trouwen!! En ook romantisch! :-) Leuk dat jullie dit heuglijke nieuws met ons Samos-prikkers wilden delen, thanks!

    Groetjes van Samos-lover Dana.

  • alex

    Ik begrijp het. Wij zijn hier in 2005 getrouwd en zijn nooit meer weggegaan. Tijdens de vakantie een huis geregeld. Terug naar NL om spullen te halen en meteen weer naar Samos. Wij wonen nu alweer 4 jaar in het huis dat wij hebben laten bouwen.

    Veel geluk toegewenst

  • Paula

    Van Harte Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wat romantisch,getrouwd op Samos,heel veel geluk samen.

    Groetjes Paula

  • Ruud Hendriks

    Beste Alex,

    Zouden jullie de ervaringen met de verhuizing naar Samos, het verblijf aldaar en de bouw van het huis met mij willen delen? Ik ben heel nieuwsgierig.

    Eventueel een bericht(je) naar mijn e-mailadres?

    Groetjes van Opa-Ruud

  • alex

    Beste Ruud,

    Uiteraard wil ik e.e.a. met je delen. Zeg maar wat je wil wetyen en ik barst los.

    Alex

  • Anneke

    Hallo Harry + Sandra,

    Heel veel geluk en liefde in jullie huwelijk. Jammer genoeg hebben we dit niet meegemaakt, wij zaten n.l. van 14 juli tot 28 juli j.l in Huize Loukia. Een fantastische lokatie in een super Kokkari!!

    Groetjes, Anneke

  • Ruud Hendriks

    Beste Alex,

    Ik ben nieuwsgierig hoe het gegaan is met:

    - een eventuele vestigings en/of werkvergunning;

    - de verhuizing per vrachtwagen of boot;

    - eerst in een huurwoning gezeten;

    - het ontwerpen van een nieuw huis en aanschaf van de grond, bijv. via een makelaar ter plaatse of rechtstreeks met de eigenaar;

    - het eventuele taalprobleem;

    - indien het nodig was de externe financiering van dit alles, vanuit Nederland of met een Griekse Bank.

    Dit was het voorlopig.

    Al vast hartelijk bedankt.

    Groeten van opa-Ruud Hendriks