huur huis

• Paul

Wie kan mij iets vertellen over de mogelijkheid om een huis te huren.

• Catharina

Dag Paul,

Waar wil je een huis huren en wanneer en voor hoe lang? Groetjes Catharina

• Paul

Het liefst in de buurt van Pythagorion maar dat zal zeker moeilijk zijn en anders tussen Pythagorion en Samos stad. Tegen de kant van Kokari vind ik ook best.Als ik iets geschikts vind dan wil ik het voor een langetijd huren Dus geen vakantiewoning. Hoeft ook niet super lux maar wel met verwarming (cv) stromend water en elektrische tijd.Mail me maar op mijn eigen maill adres.

Groetjes Paul

• marijke

Hoi Paul

Je kunt bij anna en leo kleine studioos huren bestaande uit kamer,slaapkamer en bad kamer(douche en wc). Als je het voor een langere tijd wilt is er over de prijs te praten. Zij hebben een restaurant met minimarket op de weg van Pythagorion en samos stad. Misschien een idee. Groetjes marijke

• Josje

Hallo Paul,

Er zijn tig mogelijkheden om een (eenvoudig) huis te huren op Samos.

Ook voor langere tijd. Neem een weekje vrij, vlieg naar Samos en praat 'ns met

de locals in de plaats waar je wilt wonen. Je hebt dan binnen één uur minstens

4 adressen/telefoonnummers verzameld van ‘gewillige’ huiseigenaren…

Ik huur zelf altijd een appartement in Limnionas of Makria Punta.

Soms voor 2 weken, soms voor 4 maanden. In het laatste geval kom ik een ‘special price’ met de eigenaar overeen wat neer komt op ca. € 15,- per dag incl. warm water en elektra. Weet niet wat ze rond Pytho/Kokki berekenen, want ik zit altijd in het Z/W van het eiland. Mocht je hart hier niet liggen, de prijzen zijn in deze streek wel 25-50% lager. Ook voor huurwoningen…

Josje.

• Antonus Arnoldus Teodorus

Anonymous

Hoi Paul Je kunt bij anna en leo kleine studioos huren bestaande uit kamer,slaapkamer en bad kamer(douche en wc). Als je het voor een langere tijd wilt is er over de prijs te praten. Zij hebben een restaurant met minimarket op de weg van Pythagorion en samos stad. Misschien een idee. Groetjes marijke