Samos-verhalen

  • Kees

    Hallo allemaal,

    Voor mijn Nederlandse Samos-fansite ben ik bezig om verhalen die Samosgangers over Samos hebben te verzamelen en op mijn website te zetten.

    Het doel hiervan is om mensen die voor het eerst naar Samos komen een eerste indruk te geven over het eiland.

    Ook indrukken van accomodaties en/of horeca zouden daarin welkom zijn want zelfs mensen die er al jaren komen kunnen dan weer informatie lezen die ze nog niet wisten.

    Dus mocht je wat ideetjes hebben, een leuk verhaaltje liefst met wat leuke foto's erbij mail me dan op webmaster@dijkgroen.nl.

    Zonnige groetjes…..Kees

  • w.eerens

    beste kees een wrang verhaal ,.misschiens niet goed voor je site.

    15 jaar geleden was ik op samos en bracht een bezoek aan vrienden in pagonda

    in de namiddag,.wij hoorden een verschrikkelijke knal,pagonda beefde,.er was een vliegtuig van olympic airways in de berg geknalt,.een ramp 28 doden,.na later bleek had de piloot zelfmoord gepleegt,.samos was echt in rouw gedompeld

    de vacantie van veel mensen was omzeep,.

    groetjes willem

  • Kees

    Hallo Willem,

    Dit is niet zo'n leuk verhaal en ik denk ook niet zo geschikt voor op de site, maar is wel een voorbeeld van een verhaal wat ik voor de eerste keer hoor.

    Zal een vreselijke ervaring geweest zijn voor Samos en het is verschrikkelijk dat zulke dingen wel vaker gebeuren, ik ben blij dat er tegenwoordig veel meer aandacht geschonken wordt aan de psyche van mensen die op vliegtuigen werken en dat soort zaken eerder ontdekt worden.

    Toevallig heb ik een tijdje geleden een documantaire gezien over hetzelfde onderwerp op discovery-channel.

    Er zijn natuurlijk een hoop ongelukken met vliegtuigen gebeurt waar ze dat vermoeden bij kregen, tegenwoordig schijnt dat op een technische manier aardig onder de knie te zijn.

    Groetjes en bedankt

    Kees

  • w.eerens

    beste kees,.voor jouw site het volgende,.voor mensen die onbekent zijn op samos

    over app,bella vista,.dit zijn gewoon prachtige app met alles erop en eraan,ook zwembad,maar sterk afteraden voor mensen die niet bijmachten zijn vervoer

    te regelen,.waarom ?? de weg van pithagorion naar samosstad,zie je aan de linkerkant,mitis de kippen en kalkoenen boer, even verder kun je rechts naar beneden,.een echte diepe kuil daar liggen app bella vista,.als je daar geen vervoer hebt kan je vacantie onslaan in een nachtmerry,.de weg naar beneden is echt slegt,als ik er met mijn jeep ben geweest dan naar boven in de eerste versnelling

    hoor je de motor ronken ongeveer 30 % helling,.nogmaals de app zijn gewoon goed echt eenzaam maarrrrr zonder vervoer niet aanteraden,.

    w.eerens

  • Rob en Ria

    Hallo,

    Ik ben hostess op Samos,en ik woon hier ook.

    de meeste hotels en appartementen rondom pythagorion liggen op lakaties zoals W.Eerens ze noemde. het is overgens altijd handig vervoer te hebben op het eiland,omdat toch heel veel accomodaties buiten de dorpen liggen. dit geld ook voor Samos-stad Vathi.Maaaaaaaaaaaaar zo,n mooi eiland vindje nergens.

    heb mijn hart verpand aan het eiland en zijn bewoners.

    groetjes Ria

  • Kees

    Dank je Willem,

    Je tip staat op de website, het adres is http://www.dijkgroen.nl.

    Tot schrijfs….Kees

  • Kees

    Bedankt Ria,

    Ik heb je tip op de website gezet.

    http://www.dijkgroen.nl

    Groetjes Kees

  • w.eerens

    hallo rob en ria,heb je bericht gelezen,reactie op mij over bella vista,.als jij hostess

    bent en bekent met bella vista dan moet je tog vaker ontevreden gasten gehad

    hebben,.de ligging van bella vista is dus echt mizerable (zonder vervoer)

    niet iedereen is in staat vervoer te regelen,.een site over samos moet een eerlijke site zijn,.dus bella vista schitterende app maarrrrr ligging zeer slegt,.er zijn tog oudere mensen zat die in het verleden hebben staan huilen en weg wilden.

    groetjes willem

  • Marij

    Hallo,

    Wij zijn net terug van 3 weken Samos. Het was voor ons de 2e keer dat we het eiland bezochten. Volgend jaar gaan we zeker weer terug. We verbleven in appartement Angela in Kokkari. Dat is een echte aanrader. Heerlijk!!!!!! Kokkari is een leuk vissersdorpje met heel veel leuke terrasjes en restaurantjes gelegen aan twee baaien. De Grieken zijn er ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De appartementen heerlijk rustig. Vorig jaar verbleven we in appartement Christine-Angela, ze zijn beiden van dezelfde eigenaren en je kunt ze alleen boeken via Hotelplan. Vanuit Kokkari hebben we uitstapjes gemaakt naar andere plaatsen op het eiland.

    groetjes, MarijKees schreef:

    >

    > Hallo allemaal,

    >

    > Voor mijn Nederlandse Samos-fansite ben ik bezig om verhalen

    > die Samosgangers over Samos hebben te verzamelen en op mijn

    > website te zetten.

    > Het doel hiervan is om mensen die voor het eerst naar Samos

    > komen een eerste indruk te geven over het eiland.

    >

    > Ook indrukken van accomodaties en/of horeca zouden daarin

    > welkom zijn want zelfs mensen die er al jaren komen kunnen

    > dan weer informatie lezen die ze nog niet wisten.

    >

    > Dus mocht je wat ideetjes hebben, een leuk verhaaltje liefst

    > met wat leuke foto's erbij mail me dan op

    > webmaster@dijkgroen.nl.

    >

    > Zonnige groetjes…..Kees

  • Kees

    Bedankt Marij het verhaal staat al op de site….

    Graag zet ik achter je naam nog de plaats waar je vandaan komt, als je dat niet kwijt wil op dit prikbord kan jehet ook naar mij e-mailen.

    adres van de site is http://www.dijkgroen.nl

    Bedankt en groetjes

    Kees