Nu begrijpen we waarom we slechts euro 300 pp kwijt waren (15 dgn hoogseizoen) voor dit schitterende complex. Werkelijk een prachtig complex. Het ligt te afgelegen van Phytagorio. Verschillende keren meegemaakt dat de shuttle bus niet kwam en dan maar weer een taxi bellen. Niet vanwege de kosten (euro 4) maar vanwege het wachten. Het centrum is zonder vervoer bijna niet te bereiken.
Het winkeltje stelt niets voor (geen omzetsnelheid en vaak geen brood). Dan koop je er ook niets meer en doe je je boodschappen in het centrum. Tot ongenoegen van de manager en personeel.
Voor de mensen die daar werken, ik vond ze overigens best aardig, is dat best wel triest. De hele dag aanwezig zijn en niets omzetten. Dit gold ook voor het restaurantje. Hier één keer gegeten. Geen keuze,heel summier,prijs kwaliteit slecht. Andere gasten die hier waren en er ook gegeten hadden waren de volgende dag ziek! Dus pas op.
Schoonmaken: geen reden tot klagen, alhoewel een schoonmaakbeurt nooit langer dan 5 min. duurde.
De tweede dag van ons verblijf begaf het oude, simpele, plastic waterkokertje het.Zat onder de kalkaanslag.Dit gemeld en na twee dagen stond er een andere,even oud en ook onder de kalk. Plus een rekening van 20 euro. Element was kapot (gek hé). Meteen naar de receptie en gevaagd of dit een grap was, een oude waterkoker die ermee ophoudt. Rekening op het bureau van de manager (Nikos Tsokos) gedeponeerd. Niets meer van gehoord. Wel zit je je even op te fokken. Zie verhaal van Jan, die ik waarschijnlijk gesproken heb tijdens ons verblijf. Een ander echtpaar moest betalen voor een kapot bedje. Daarom denk ik dat het er echt niet goed gaat.
Overigens hebben wij hier een leuke vakantie gehad in een prachtig complex met een schitterend uitzicht op de zee en het aangrenzende Turkije.
Vind het minder geschikt voor ouders met kinderen. Ben daarom wel benieuwd hoelang Hotelplan deze accommodatie in zijn pakket blijft houden.