green hill

  • Rob/de_beus15@zonnet.nl

    hallo Griekofielen,

    heeft iemand ervaring met Green Hill in Kokkari en Despina in Ireon?

    3 jaar geleden in Kokkari geweest maar betreffende appartement is niet meer via Ross te boeken.

    giacomis van de Profile-bar nog steeds actief?

    ik hoor graag.

  • DirkLui

    Als ik op de site van Ross kijk, zitten beide appartementen nog wel in hun aanbod.

  • Rob/de_beus15@zonnet.nl

    Jawel Dirk, maar ik bedoelde het appartement waar ik 3 jaar geleden ben geweest. die zit niet meer in het aanbod. ik dacht dat deze Stella heette. lag aan het strand.

    deze zomer gaan we een weekje naar Green Hill (kokkari) en een weekje in Despina (ireon).

    Ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft. laatste berichten op zoover dateren uit 2013.

  • HWtE

    Ik ken Green Hill alleen van het erlangs lopen (op weg naar de mooi gelegen taverna Nireas).

    Profile van Jacomis en Alexandra is onze favoriete stek aan het strand.

    Vorig jaar waren ze nog actief als vanouds. Ik hoop dit jaar ook nog. Wij vertrekken 26 augustus.

  • Rob/de_beus15@zonnet.nl

    Bedankt voor de info. Wij hebben bij Profile wat uurtjes versleten ‘s avonds aan de "straatkant’'.

    Geweldig. Wat dan allemaal langskomt……………….

    Ron, de Engelsman op zijn Harley, was ook vaste klant. geweldig mee gelachen.

    Nireas kennen wij nog niet, maar daar zal zeker verandering in komen.

  • Ad Hendriks

    Beste Rob,

    Green Hill is te boeken bij Ross Holidays en Jiba.

    Ross Holidays heeft de bovenste 2 appartementen in het assortiment.

    Jiba heeft studio's en de onderste 2 appartementen in hun assortiment.

    In Kokkari heeft Ross verder geen accomodatie, Stella hadden ze tot een paar jaar geleden.

    Groetjes Ad

  • Rob/de_beus15@zonnet.nl

    Hoi Ad,

    Dank voor de reactie.

    Heb jij wellicht ook ervaring met green hill?

    Inmiddels geboekt via Ross.

    Groetjes, Rob

  • Ad Hendriks

    Hoi Rob,

    Ja, ik heb daar ervaring mee. Zoals ik je al eerder melde heeft Ross Holidays de bovenste 2 appartementen. Misschien kun je bij je boeking laten vermelden dat je het appartement aan de voorkant wil hebben. Deze heeft namelijk 3 balkons, dus heb je mooie uitzichten over Kokkari, de bergen en de zee.

    De eigenaar Yorgos en eigenaresse Evanthia zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Dus prima vakantie gegarandeerd.

    Groetjes Ad