Supermarkt omgeving Koumeika/Pythagorion

  • Bartho

    Volgende week vrijdag ga ik voor de 2 weken naar een studio bij de plaats Koumeika op Samos. Ik heb begrepen dat dit een klein plaatsje is met weinig voorzieningen.

    Zijn er in de omgeving redelijke supermarkten, en zo ja waar? Is het misschien handig om na aankomst op het vliegveld in Pythagorion naar een supermarkt

    te gaan, en waar kan ik deze vinden?

  • Ad Hendriks

    Beste Bartho,

    Maar als je in Koumeika zit dan heb je geboekt bij “Eliza was here” en die hebben toch standaard een auto bij de studio? Je zit ook dicht bij Ormos Marathokampos en daar zijn zijn ook winkels hoor.

    Als je na aankomst op het vliegveld naar een supermarkt wilt gaan, dan kun je het best vanuit het vliegveld richting Pythagorion rijden, bij de verkeerslichten kijk je naar links en zie je direct een grote supermarkt waar je van alles kunt kopen.

    Groetjes Ad

  • Bartho

    Beste Ad,

    Bedankt voor je antwoord. Inderdaad hebben we een auto, maar ik had het idee dat er in de omgeving van Koumeika geen supermarkten waren. Heb je enig idee hoe lang het rijden is van Pythagorion naar Koumeika?

    Groeten,

    Bartho

  • Hansley

    Hoi Bartho,

    Van Pythagorion naar Koumeika is ongeveer van 25 km.

    Afhankelijk van je riistijl doe je daar 30 tot 45 minuutjes over.

    Vriendelijke groeten van Hans Dubiez.

  • hennie en eric

    Er zit een hele grote aldi op weg naar samos stad en in pythagorion zitten aan de hoofdweg 3 supermarkten

  • Samosboy

    En op dezelfde weg naar samos stad bevindt zich een Lidl en weer even verder vlak voor Samos stad is een supermarkt die Bazar heet en nog veel goedkoper is dan Lidl en bovendien een ruimer assortiment biedt