Beste mensen,

Tot voor drie jaar was ik nog nooit in Griekenland geweest. De eerste keer Griekenland was de eerste keer Samos en ik was meteen verkocht. En wel zodanig dat ik alles in Nederland heb achtergelaten en sinds vorig jaar op Samos woon. Tot nu toe heb ik van deze beslissing nog geen seconde spijt gehad. Wel ben ik erg druk om hier een bestaan op te kunnen bouwen en dat is nog niet makkelijk.

Vandaar dat ik graag de volgende activiteit onder jullie aandacht wil brengen. Misschien heb jezelf interesse of ken je iemand die geïnteresseerd is in de

NATURE, BODY and SOUL Inspiratieweken die ik samen met 2 Belgen hier op Samos organiseer.

Tijdens deze weken ervaar je hoe je door mindfulness, yoga en qi gong totaal anders in het leven kunt gaan staan. Door in deze week volledige aandacht aan je lichaam en geest te geven, kun je meer ontspanning in je lijf voelen, geestelijk verbinding maken met je eigen kern en keuzes maken voor een leven dat helemaal bij jou past.

Op een schitterende plek in de Nachtegalenvallei met uitzicht op de Egeïsche Zee is er naast het inhoudelijke deel van het verblijf volop tijd om te genieten van de natuur, strand, de Griekse keuken, rust, creativiteit en stilte.

Kijk voor meer informatie op www.marjaani.nl

Bedankt voor jullie aandacht!

Vriendelijke groet,

Marjan