Prijzen

  • pavlos63@live.nl

    Hallo,

    Weet iemand hoe het staat met de prijzen op samos mbt restaurants/supermarkten. Zijn ze gestegen of vooral gezakt ivm de crisis

    Gr.paul

  • Carel

    Voor zo ver ik weet zijn de restaurantprijzen niet hoger dan normaal, kortom, lekker eten voor een prettige prijs.

  • michel a

    prijzen zijn gelijk gebleven maar er zit verschil tussen in kokkari eten of in votsalakia

    in votsalakia is alles een stuk goedkoper dan elders

  • Carel

    daarom is Votsalakia minder gezellig persoonlijk gezien hoor!;):)-D

    niet dat ik meteen venijnige reacties ga krijgen, mijn hart ligt nu eenmaal in Kokkari

    groet CArel

  • pavlos63@live.nl

    Bedankt voor de info.

  • pavlos63@live.nl

    Bedankt voor de informatie

  • jeanette

    Ik vond de prijzen in de kleine supermarktjes best hoog hoor? Bv 2 toiletrollen voor 1,50 euro vind ik aan de hoge kant. Daarom gingen wij in Kokkari naar de grotere supermarkt toe, daar lagen de prijzen net wat lager. In de restaurantjes kun je nog heerlijk voordelig eten vonden wij. Vooral de taverne's nemen waar de grieken zelf ook zitten zijn leuk geprijsd.

    Groetjes Jeanette.

  • Samosboy

    Een echt grote supermarkt in Kokkari ken ik niet. Wie in de gelegenheid is en wie vervoer heeft kan overwegen de route naar Pythagorion te nemen. Op de weg daar naar toe zie je bij het passeren van Samos stad (Vathy) en de Tries Eklises (drie kerken) een hele grote Cash and Carry. De supermarkt heet Bazar. Je kunt er alles krijgen/kopen. Er is een slager en aparte kaas/groente/drank-afdeling. Bovendien is een apart gedeelte van de zaak ingericht voor de aanschaf van de meest uiteenlopende huishoudelijke artikelen.

    De Bazar is aanmerkelijk goedekoper dan de Lidl die je verderop tegenkomt op de weg naar Pythagorion.

  • jeanette

    Hoi, ik heb ook niet gezegd dat het een echt grote supermarkt is maar een grotere ;). Deze zit , als je rechts de kerk hebt, links het straatje in. Daar zit ook een groenteboer/slager en de bakker. Misschien weet je nu welke ik bedoel?

    Groetjes Jeanette.

  • Samosboy

    Ja hoor Jeanette die ken ik. Als je overigens de trap achterin in de supermarkt (naast de kaasafdeling) oploopt, dan vindt je boven huishoudelijke spullen. Hij heeft nu ook de kleine zaak aan de overkant overgenomen waar ze vooral groenten verkopen en waar de slagerij in zit. Voorheen was die zaak van een andere ondernemer. Vlak naast de bakker in het zelfde straatje zit nog een supermarktje. Deze zaak is nieuw dit jaar. Ik was er één keer en kocht een pakje vleeswaren en de eigenaar wees mij er vriendelijk op dat ik als ik minder vleeswaren wilde hij verse plakken kon snijden al naar gelang het aantal dat ik wilde. Zo ook met de kaas. Heel vriendelijk en te waarderen.

    Maar nogmaals, de Bazar bij Samos-stad bij de "Drie Kerken' is werkelijk voordeliger maar pas dan interessant als je een passend vervoermiddel hebt.