leuk hotel in kokkari voor vrouw alleen?

  • petra50000@hotmail.com

    Hoi,

    Eergister besloten dat ik er half juni tussenuit wil. Nog nooit op Samos geweest, maar gelukkig al snel kunnen besluiten dat het Samos moet worden. Omdat ik ook een graag een paar wandelingen zou willen maken zou het daarbij Kokkari moeten worden als ik alle informatie goed geanalyseerd heb. Tot zover een goed en efficient beslissingsproces;) Ik blijf steken op het hotel. Ik kom er niet uit en hoop dat iemand mij een goede tip wil geven. Graag zou ik aan of op niet meer dan een paar honderd meter van het strand zitten, hetzelfde geldt voor het stadje zelf. Een niet al te klein hotel zou fijn zijn en een btje luxe doet ook geen pijn hoewel dat geen noodzaak is.

    Alvast heel erg bedankt!

    Groetjes Petra

  • Arie

    Doryssa Bay?

  • Opa-Ruud

    Beste Petra,

    Als je al gekozen hebt voor Kokkari dan is Doryssa Bay wat uit de buurt, het hotel ligt n.m. net buiten (ten westen van) Pythagorion.

    Van Kokkari ben ik geen hotelkenner, de omgeving is er fantastisch je kan er heerlijk wandelen.

    Het dorpje is heel gezellig met genoeg leuke winkeltjes en goede bars en restaurants.

    Heel veel plezier.

    Ruud Hendriks

  • petra50000@hotmail.com

    Bedankt alvast voor de reacties. Aan Kokkari zit ik nog niet vast hoor. Pythagorion zou ook kunnen als daar ook mooie wandelingen zijn! Ik hoop op nog wat meer tips!:)

  • Samosboy

    Vooropgesteld dat de ‘aantrekkingskracht’ of ‘beleving’ van een accomodatie altijd een persoonlijke aangelegenheid is. Toch kan ik niet nalaten je te attenderen op Kalidon Hotel (is niet Kalidon Panoroma dat iets buiten Kokkari ligt) en Archangelos Village (appartementen). Beide zijn niet bovenmatig luxe maar wel luxe in de zin van goed verzorgd, schoon en comfortavel. Ze liggen op aan de hoofdstraat op ca 10 minuten van het werkelijke centrum van Kokkari en het strand is te bereiken door de straat over te steken.

  • michel a

    hoi petra

    ik zou als ik jou was naar votsalakia gaan daar is het meschieen minder touristies maar wel zo mooi

    met mooie zandstranden .

    een optie is kima/pegasus top lokatie en wat luxe

    zeker even kijken als ik jou was

    vrg michel

  • michel a

    Votsalakia

    De mooie badplaats Votsalakia ligt aan de voet van de Kerkis berg. Hoewel het geen heel toeristische badplaats is, trekt het steeds meer bezoekers. Hier moet je vooral zijn voor leuke wandelingen door de groene omgeving en de waarschijnlijk mooiste stranden van het eiland. In de plaats zelf domineren de hotels en appartementen het dorpsaanzicht. Discotheken zijn er eigenlijk niet te vinden, maar dat wordt verzacht met het aantal gezellige terrassen en barretjes.

    dit staat ook op de samos site top 10 bezienwaardigheden van samos.

  • MarcelP

    hoi,

    Een echte aanrader, hotel Kalidon, in de dorpstraat. zie hier http://www.zoover.nl/griekenland/samos/kokkari/kalidon/hotel

    Vreselijk vriendelijk personeel, ideaal gelegen

    In de dorpstraat, vlakbij de restaurants, vlakbij het geweldige Tsamadoubeach.

    W

    Komende zomer, vanaf 23 juli gaan wij voor de derde keer heen.

    We voelen ons daar echt thuis.

    Toen we vorig jaar terug kwamen werden we hartelijk onthaald en stond onze “eigen”kamer van het jaar ervoor al klaar.

    Iedereen herkende ons, overigens in veel restaurants en op Tsamadoubeach werden we herkend door het personeel, erg leuk.

    Marcel&Nanny

  • Marjan

    Hallo Petra,

    Vorige week heb je mij een bericht over Samos en yogalessen gestuurd via mijn website (www.marjaani.nl). Ik heb je meteen dezelfde dag geantwoord, maar inmiddels heb ik ontdekt dat mijn mail-adres door gmail en hotmail als spam wordt gezien. Het ligt niet aan mijn mail, maar zij hebben onlangs hun spamfilter aangescherpt.

    Grote kans dus dat mijn reactie in je spambox terecht is gekomen. Zou je dit even wil controleren en zo ja, mijn mailadres aan je lijst vertrouwde afzenders willen toevoegen?

    Bij voorbaat hartelijk dank en excuses voor het ongemak.

    Je kunt me ook bereiken via Facebook: MArjaaNi at Samos. Of Marjan Niemeijer.

    Ik hoop spoedig van je te horen. Veel succes en plezier bij het voorbereiden van je vakantie!

    Vriendelijke groet,

    Marjan Niemeijer

  • de wit

    Wij zaten een paar jaar geleden in Hotel Venus. PRi ma hotel met een lekker zwembad. Heeft ook een bar, dat geeft vaak wat gezelligheid. Het hotel ligt niet aan het strand, maar dat is maar 10 minuten lopen. Het ligt net buiten het dorp, je kun van daar uit prachtig wandelen, ze hebben zelfs eigen wandelroutes!!!

    Succes met zoeken!