Hoe heet dat perfecte appartement toch?

  • Vakantieliefhebber

    Wie kan mij helpen?

    Zeven jaar geleden hebben wij een super leuk appartement op Samos gehuurd.

    Ik zou er graag weer naar terug gaan, maar kan het bij geen enkele site meer vinden!

    Het was op het Westelijke deel van Samos, een gebouw van 3 of 4 verdiepingen.

    Met een trappertje liep je over het grasveldje direct naar het zand en kiezelstrand.

    Het appartement had 2 balkons, 1uitkijkend op zee, de ander op de groente tuin. We kregen elke avond de heerlijkste tomaten!

    Vanuit het appartement liep je direct een straatje in met een bakkerij en een kerkje. Het had geen zwembad, al lag er onderin de kelder allemaal strand spul voor de kids.

    Wie oh wie weet misschien de naam van dit appartement?

    Groet, Margit

  • Ouzofan

    Weet je de naam van het dorp ook niet meer?

  • Carel

    of foto's gemaakt?

  • DirkLui

    Als je het zoals je zelf zegt op geen enkele site meer kan vinden, dan zou het zo maar kunnen zijn, dat het niet meer verhuurd wordt of niet meer bestaat.

    Alhoewel ik ook niet weet hoe je moet zoeken als je niet meer weet hoe het heet.

    Maar als je graag naar Samos wil, dan is er keuze genoeg aan accomodaties. Kijk eens in de Kokkari of Pythagorion. Daar zijn best wel appartementen te vinden, die dicht bij een strand, bakkerij en kerk liggen denk ik.