Tussenlanding

  • Diana

    Wie weet of alleen Arkefly een tussenlanding heeft ofvheeft Tranavia dat ook?

    Hoor het graag

    Diana

  • jeanette

    Hai Diana,

    Ik denk dat dat ook ligt aan de maand waarin je gaat. Zo hoor je wel eens dat in het voor en naseizoen de vliegtuigen niet helemaal vol zitten en dat er dan juist een tussenlanding gemaakt wordt. Hebben wij eens meegemaakt op Rhodos en dit was met Transavia dus ik denk dat ze het allebei doen mits de vliegtuigen niet vol genoeg zijn.

    Groetjes Jeanette.

  • MarcelP

    wij hebben dit jaar en vorig jaar ook een tussenstop gemaakt op Lesbos.

    En wij vlogen in het hoogseizoen.

    ennuh, ik denk dat we dit jaar ook weer een tussenstop gaan maken, want we hebben gister weer voor hotel Kalidon in Kokkari gekozen.

    23-7-2013 gaan we voor de derde keer op rij terug

    Marcel

  • Diana

    Marcel en Jeanette,

    Dank voor jullie antwoord

    Vorig jaar hadden we met Arkefly een tussenlanding, dit jaar in de zelfde periode mat Trasavia niet…

    De voorgaande jaren trouwens met Transavia ok niet vandaar mijn vraag.

    Marcel,

    Denk dat dit voor ons de vierde keer op rij gaat worden. Daarvoor kozen we tussendoor nog wel eens voor wat anders.

    Diana

  • Harma

    Wij vliegen volgend jaar voor de 6de keer op rij met Transvia in het hoogseizoen en hebben nog nooit een tussenlanding gehad.

    Het eerste jaar vlogen wij op een vrijdag en de andere jaren op een dinsdag.

    Marcel, vlieg jij dan met Transavia? En zit jij in Kalidon in het dorp? Zo ja, dan zijn we dan een poosje buren……

    Wij gaan volgend jaar op 30 juli weer voor 2 weken naar Hotel Lambros in Kokkari.

  • MarcelP

    ikkuh denk dat we niet alleen volgend jaar weer gaan, dat is wel zeker inmiddels.

    Maar dat 2014 ook gewoon Kokkari gaat worden.

    We zijn te verslaafd aan het heerlijke dorp en de service van Kristos op Tsamadoubeach.

    Uiteraard ook verskaafd aan al het andere goeie des levens aldaar.

    Marcel

  • MarcelP

    Hallo Buurvrouw,

    Wij zitten indedaad bijna naast Lambros in het kleine maar ozo gezellige Kalidon in de dorpstraat

    Wij hebben altijd met Arkefly gevlogen en niet met Transavia naar Samos.

    Marcel

  • Harma

    Hey Buurman,

    Kalidon ziet er inderdaad erg gezellig uit.

    Vandaar dus dat jullie wel en wij geen tussenlanding hadden……

    Groet van Harma

  • Herman & Marja

    Tsjonge tsjonge dat jij je er nu al druk om maakt of je een tussenlanding hebt ja of nee , het seizoen begint pas over 6 maanden ! Het gaat er toch om of je aankomt of niet soms ? wij hebben in het verleden ook wel eens tussenlandingen gehad maar daar hebben wij ons nog nooit druk overgemaakt .

  • MarcelP

    Nou kan me wel voorstellen dat mensen willen weten of ze een tussenlanding amken.

    Wij weten ook graag van te voren waar we aan toe zijn.

    Marcel