With Smile

  • jeanette

    Hallo hier weer een vraagje : weet iemand hoe ver With Smile van Nordin en Maria af ligt van appartement Dioni, is dit te lopen? Weet iemand ook wat voor belegde broodjes je daar kunt kopen?

    Is er in Kokkari ook een pita gyros tentje te vinden waar je voor tussen de middag ff kan eten? Graag hoor ik het weer van jullie. Wordt steeds enthousiaster over Samos van wat ik hier en op andere site's lees en zie!!!X(

    Groetjes jeanette.

  • Carel

    ja de afstand is te lopen nog geen 10 minuten

    In Kokkari is alles op loopafstand.

    Nordin heeft allerlei lekkere belegde broodjes en Koffie! (maar ja dan weet je het nog niet ;-)

    als je een Facebookaccount hebt kun je ook naar zijn pagina https://www.facebook.com/#!/pages/With-Smile-Refreshments/191066570956159

    En vlak bij de kerk zit een goede Gyrosbroodjes zaak, aan de kant van de kerk rechts

    tussen een sieradenwinkeltje en een boekhandel in een geel pand

    (Ik heb een video gezien dat deze inmiddels te koop staat…..) maar dat terzijde

  • Antoinette

    Jeanette, je moet je van de grootte van Kokkari niet teveel vóórstellen; het is een dorpje en -zoals Carel al zegt- alles is beloopbaar. Wij herkennen dan ook bijna elk plekje in het filmpje,

    Ken je deze sites al: www.samostour.dk. En www.kokkari.nl

    Op de eerste vind je o.a. een plattegrond waarop je accomodaties, restaurants enz. kunt vinden.

    En de andere is ook heel interessant. Zijn volgens mij echt sites waarmee jij een poosje zoet bent op een herfstachtige dag:P

    Veel plezier, Antoinette.

  • jeanette

    Hallo Carel,

    Helaas geen facebookaccount dus ik ga als we daar zijn de broodjes heerlijk bekijken én opeten hahaha.

    Fijn dat alles te lopen is al willen we wel een dag of 2 dagen een scooter huren om toch wat van het eiland te zien. Ik zie hier zoveel mooie dingen voorbijkomen (:D

    En dat pita gyros tentje vinden we dan ook wel, bedankt weer voor je antwoorden(tu).

    Groetjes Jeanette.

  • jeanette

    Hoi Antoinette,

    Nee ik weet inmiddels dat Kokkari niet groot is maar daarom juist extra gezellig denk ik. Wij zijn de laatste jaren veel op Rhodos geweest en altijd in een dorp vertoeft en dat vinden wij juist heerlijk.

    En www.kokkari.nl heb ik wel eens bezocht, staan erg leuke dingen op:D en die andere site ga ik snel maar eens bekijken want die ken ik nog niet. Och wat heerlijk toch die voorpret he? Heel erg bedankt voor de antwoorden weer en ik laat nog ff weten hoe ik de site vond!!

    Groetjes Jeanette.

  • Nordin

    jeanette Schreef:

    ——————————————————->

    > Helaas geen facebookaccount dus ik ga als we daar

    > zijn de broodjes heerlijk bekijken én opeten

    > hahaha.

    Jeanette, jullie zijn natuurlijk van harte welkom! Ben momenteel bezig met een nieuwe website voor onze winkel, dan kun je daar binnenkort wat foto's bekijken ;-)

    Mijn andere website is: samos-magazine.nl

    @Carel en andere geïnteresseerden: de souvlaki-shop bij de grote kerk staat inderdaad te koop, je koopt de inrichting en de “goodwill”. Het pand zelf staat te huur (inclusief appartement boven de winkel)

    Groetjes uit Kokkari!

    .

  • jeanette

    Dank je wel Nordin, wij zullen zeker in de week van 14 tm 21 Juni bij jullie langskomen :D

    Begreep ik nu ook dat er onderhandeling was over het bezorgen van broodjes bij Dioni? Helemaal makkelijk ;)

    Zou leuk zijn als ik wat foto's zou kunnen zien, ga eerst maar even op de andere site kijken. Laat je nog even weten wanneer de andere site in de lucht is? (tu)

    Goede winter gewenst en tot in Juni!! Groetjes Jeanette.

  • Diana

    Nordin, laat je wel even weten wanneer de site klaar is.

    Dan is het makkelijker de winter door te komen ;-)

    Gr en tot ziens

    Diana & Bert

  • Nordin

    Ik laat jullie het direct weten!

    (:P)