wie weet dit?

  • jeanette

    Hallo allemaal,

    Graag zou ik van iemand willen weten die in app Dioni is geweest of er een mogelijkheid is om wat wasgoed te drogen op het balkon dmv een wasrekje o.i.d. Zo nee dan kan ik zelf een waslijntje en wat knijpers meenemen.

    En wat kost een scooter per dag waar je goed met z'n tweeen op kan? Helm verplicht zeker?

    Het wordt onze eerste keer Samos dus alle leuke tips zijn welkom:D

    Groetjes Jeanette.

  • Antoinette

    Nou Jeanette, wij zijn in Dioni geweest en ik kan je geruststellen; onze buren en wij hadden een droogrekje mèt knijpers!!!!!>:D<

    Dus ik neem aan dat elk appartement dat heeft. Geen wasmachine:( en ook geen teiltje/bak maar daar wordt voor gezorgd heb ik gehoord.

    Het zijn fijne appartementen, wèl erg gehorig, in ieder geval de 3 nieuwe appartementen maar ik geloof dat dat bij de “oude” appartementen ook zo is. EN je hebt een (overbodige) vaatwasser…….

    Prijzen van scooters weet ik niet, ik weet wèl dat een helm verplicht is. En dat is maar goed ook!

    Al hebben wij tot 9 jaar geleden altijd helmloos gescooterd….

    Tips over tripjes zijn er genoeg op dit prikbord te vinden.

    Heb je al geboekt? Kan dat al? Groetjes, Antoinette.

  • ronaldb

    Nooit geweest in Dioni, maar een waslijntje meenemen is altijd oke

    en scooters zijn er genoeg te huur, helm is verplicht moet je zeker op doen de wegen zijn slecht.

    Het is er geweldig dus veel plezier.

    groetjes ronaldb

  • ronaldb

    Als je voor de eerste keer naar Samos gaat, is het bergdorp Manolates zeker een aanrader

    maar er zijn heel veel mooie dingen te zien op Samos.

    Koop een kaart van Samos is verstandig, is alles wat makkelijker te vinden.

    Wij komen er al 10 jaar, maar zijn er nooit uitgekeken het is er geweldig.

    Wij zijn net terug maar zou zo weer gaan als ik kon.

    fijne vakantie

    groetjes ronaldb

  • jeanette

    Hoi Antoinette, bedankt voor jou antwoord. Wij verblijven in de studio maar als ik kijk op hun eigen site staat er niks over een afwasmachine haha. Voor die paar afwasjes, ach ff met t handje:D. Voor de zekerheid neem ik toch maar een waslijntje en wat knijpers mee, je weet maar nooit he?;)

    Ja wij hebben al geboekt, bij Sunweb. Jeetje wat was er al veel vol. Wij wilden graag in de studio en konden alleen nog op 14 Juni vertrekken voor 8 daagies. Nou ja, als dit te kort is en het bevalt goed dan hebben we weer een reden om nog een keer te gaan toch?>:D<

    De laatste jaren zijn we veel op Rhodos geweest,vinden dit een heerlijk eiland maar willen toch ook eens wat meer zien. Ook Kos en Kreta hebben we gezien en Samos stond eigenlijk al jaren op ons verlanglijstje maar t kwam er niet van. En nu dan eindelijk wel(:D. We gaan het gewoon beleven……

    Ga jij ook weer naar Samos? Zo te lezen ook al een repeater haha, lees ik hier wel vaker op t PB. Nou, nogmaals bedankt en mocht ik nog een vraagje hebben dan meld ik me weer!!:)

    Groetjes Jeanette.

  • jeanette

    Hai Ronald, bedankt voor jou antwoord. Fijne vakantie gehad? Waar verblijf jij altijd?

    Ja ik heb het boekje van de ANWB gekocht over Samos,ben hem nu aan het doorspitten. Denk alleen dat we tijd tekort hebben met 8 dagen haha. Willen natuurlijk ook een kleurtje krijgen he?B) Maar goed , dan is er altijd weer een reden om nog een keer terug te gaan haha. We gaan het zien. Het duurt nog 7 maanden maar dan is de voorpret en het uitpluizen van alles ook al erg leuk. Nogmaals bedankt.

    Groetjes Jeanette.

  • jeanette

    Hoi Antoinette,

    Gisteren ff Dioni gemaild over dat wasrekje en vanmorgen een vriendelijke mail terug(tu). Er zijn inderdaad in ieder appartement wasrekjes dus lijntje meenemen hoeft niet. Scheelt weer ruimte haha. Ook nog ff gevraagd voor bedjes en parasol, die zijn 6 euro voor 2 bedjes en een parasolletje. Zo nu weer verder met het uitpluizen van het boekje over Samos:D.

    Groetjes Jeanette.

  • Herman & Marja

    Als jij echt een goede gids over Samos wilt hebben kijk dan eens naar het boekje Samos van Thomas Schroder , deze heb ik jaren geleden besteld bij Amazon.de , het is wel in het Duits maar is volgens mij de beste en meest uitgebreide gids over Samos .Het ANWB boekje heb ik ook al jaren maar is totaal niet te vergelijken met deze gids .

  • Antoinette

    En op de Samos hyvespagina vind je een heleboel tips.

    Antoinette.

  • jeanette

    Dank jullie wel voor de tips, ga er eens naar kijken:)

    Groetjes Jeanette.