alleen voor jullie

  • henri

    Ja ja , voor ons is het ook bijna zover en we vinden het vreselijk??.

    Maar ja de vaderlandse plicht roept en dus moeten ook wij er aan geloven.

    Bij deze beloven wij daarom ook plechtig dat wij jullie zo goed mogelijk op de hoogte zullen brengen van “onze” reis en belevenissen.

    Dus tot over twee weken , en laten we nu maar hopen dat het hier gaat regenen,

    “al was het alleen maar voor de plantjes”.

    A lot off groetjes henri.

  • Mariët

    Hoi henri

    Heel veel pelzier. Ja als de plicht roept heb je te gaan hè en moet je er aan geloven. Zielepoot !!!!!!!!!!!!!!

    Nee, zonder dollen ik wens jullie een heel fijne reis toe en een nog fijner verblijf en als jij terug komt mag ik, dat houd me op de been.

    Groetjes en kalo taxidi

    Mariët

  • Marieke

    heel veel plezier!!

  • Angelique

    Heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ennuh ook een leuk verslag als jullie terug zijn.

  • Mariët

    Ik ga alleen niet naar Samos (errug hè) maar naar noord-west Kreta. Volgend jaar weer naar Samos hoor ik beloof het.

    Yasou Mariët

  • Angelique

    Voor jou is het toch ook al bijna zover ????

    Lekker hoor voor ons duurt het weer eventjes…………

  • Mariët

    vrijdag over twee weekjes en we vliegen lekker al om vijf uur in de morgen dus dat wordt een nachtje doorhalen maar dat halen we daar wel weer in.

    Ik heb er echt zin in.

  • Edwin

    Over twee weken komen we elkaar tegen, want dan gaan wij richting Samos. Enne, ik heb afgesproken met de weergoden dat het dan pas gaat regenen hier ;-)

    Goeie reis en veel plezier de komende twee weken…

  • Mariët

    Dat wordt dus nog twee weken de tuin sproeien: jakkie! kan je niet voor een paar lekker buitjes in de nacht zorgen?

  • E. Nijp

    Och, een paar buitjes ´s nachts moet wel te doen zijn. Als het de komende twee weken overdag maar lekker weer is (in NL dan)…