NOODKREET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Rob en Ria

    Alstublieft mensen stuur ons GEEN foto,s meer !

    Wij zitten hier op een telefoonlijn , en ik ben uren in de wer om jullie vakantiekiekjes binnentehalen. Mijn outlook is helemaal van slag !

    Omdat de lijn dat niet aankan!!

    Er treden steeds fouten op in het systeem, en steds opnieuw begint mijn pc opnieuw te laden.

    Ik kan gewoon niks anders meer doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ga maar vast met de pet rond voor mijn telefoon rekening!!

    B.v d. Ria

  • Angelique

    Hoi Ria.

    Als je provider webmail heeft kun je volgens mij daar al van te voren berichten verwijderen met te grote bestanden.

    Vraag me niet hoe dat precies werkt. Misschien dat iemand anders hier dat weet.

  • Bea en Frank

    Heb je m'n bericht ontvangen via de e-mail zo niet dan i.a.o. het bericht van angelique.

    Je kunt via de website van je provider gaan naar de webmailfunctie. Hier kun je, nadat je ingelogd hebt via de username en password, bekijken wat de berichten zijn in je inbox. Als dat zo'n groot bestand is met foto's ( wie stuurt nou zoiets…..!), dan kan je die via de webmail verwijderen als je ziet dat deze bestanden te groot zijn b.v. groter dan 1 MB.

    ok ?

  • Angelique

    Weet ik zelf ook eindelijk hoe dat werkt !!!

  • E. Nijp

    Indien je provider geen webmail heeft kun je gebruik maken van een mailboxlezer, bijvoorbeeld POP3-Cleaner. Hiermee kun je op je POP3-server (mailserver van je provider) inloggen en alle mailtjes zien die zich in je mailbox bevinden, zonder ze te hoeven downloaden. Hier kun je dan eventueel mailtjes die te groot zijn rechtstreeks verwijderen van de mailserver.

    Zoek op www.download.com naar “pop3 cleaner”. Het is overigens een gratis programma.

    Groetjes,

    Edwin (gaat binnenkort ook naar Samos)

  • Rob en Ria

    Dank jullie wel voor de reacties.

    heb nu een mailwacher. kan ik inderdaad zien wat me word toegegezonden!!

    Groet Ria