vrijwillige brandweer

  • netty

    ik heb het een tijd geleden ook al eens geprobeerd maar toen weinig response gehad. Misschien nu meer geluk.

    Ik ben voor de vrijwillige brandweer in Pythagorion opzoek naar een oproepsysteem en bluspakken. Zijn er Samosliefhebbers binnen de brandweer die mij verder kunnen helpen.

    graag jullie reactie.

    groet netty

  • Angelique

    Hoi Netty.

    Probeer het anders eens op het prikbord van de brandweer.

    Via www.brandweer.startpagina.nl ik denk dat je daar misschien meer respons gaat krijgen.

    Groetjes Angelique.

  • paula

    Hoi Netty,

    Ik wens je heel veel mooie pakken en een goed oproepsysteem toe maar ik hoop dat je ze nooit nodig bent op Samos. Drie jaar geleden, we gingen voor het eerst naar Samos, stond alles in brand. Nu met al die bosbranden en het warme weer in Zuid-Europa, houd ik mijn hart vast……

    Paula

  • Bea

    Kalispera Netty!!

    Mijn broer is bij de vrijwillige brandweer van Geleen-Sittard.

    Hij is momenteel nog op vakantie. zodra hij terug is zal ik het een en ander met hem bespreken i.v.m de bluspakken en oproepsysteem.

    Hopelijk kunnen we iets voor Samos betekenen.

    We komen zelf al 9 jaar op Samos.(pythagorion, appartementencomplex “Bella vista”).3 okt komen we weer voor 2 weken.

    Waren ook aanwezig met de brand in 2000.

    groetjes en veel succes

  • netty

    ja ik ook en als ik zie hoe goed ze zich ervoor in zetten. We moeten maar duimen. 3 weken geleden is er ook weer een piromaantje bezig geweest. Gasten van de brandweer hebben niet geslapen.

    Zou leuk zijn als we wat voor ze kunnen regelen.

    Triest om te zien hoe het eiland 3 jaar geleden heeft moeten lijden onder deze branden. Nog altijd zijn veel mensen dit niet teboven. Ze hebben toen wat nieuwe boompjes gekregen maar dat duurt ook 7 jaar voordat die redelijk vruchten dragen. Dus mocht je kennis, vrienden of familie bij de brandweer hebben. Vraag ernaar.

    Ik ga 30 september weer terug.

    groet netty

  • netty

    jasou bea, wat leuk je bericht, ik ben op 3 oktober ook op samos. Tenminste ik ga 30 september tot 7 oktober., Helaas maar een weekje maar ben pas 2 weken geweest.

    Wat goed om te horen dat je ook je medewerking wilt verlenen. Ik hoop dat het gaat lukken . Ik ben momenteel ook met een korps bezig. Laten we hopen dat er iets los komt.

    groetjes netty

  • netty

    Van Jorgos kwam ook de vraag om laarzen en schoenen voor de brandweer.

    Misschien kunnen we wat proberen te bereiken voor ze?

    groet netty

  • netty

    Hallo Bea, mijn zakelijke comp. heeft het begeven dus ik kan je mail een aantal dagen niet lezen. Probeer het anders op dit adres van me te beantwoorden als je zin hebt.

    Groet netty

  • Frank Rovers

    Hoi Netty

    Voor de duidelijkheid, ik ben de echtgenoot van Bea

    Ik heb een verzoek per e-mail bij de brandweer van Heerlen neergelegd voor het verkrijgen van 2e hands bluspakken en portofoons. Als ex-politie-agent heb ik wat contacten daar overgehouden. Ik heb aangegeven dat indien het initiatief slaagt, ik de plaatselijke media zal benaderen om aan dit initiatief ruchtbaarheid te geven.

    Ben benieuwd wat hun antwoord is.

    Een schoonbroer van me zit bij de vrijwillige brandweer van Geleen. Die gaat ook navraag doen.

    Bea en ik houden je op de hoogte.

    Groetjes,

    Frank

  • paula

    netty,

    ik ga voor je informeren.

    Paula