tripje turkije, pas nodig?

  • henri

    Helaa holaa luitjes .Ik heb gehoord dat je voor een bezoekje aan turkije

    niet genoeg hebt aan een identiteitskaart.

    Als dit zo blijkt te zijn moet ik mijn vrouw achterlaten op samos.(hihahhohihi)

    Henri groet u allen.

  • Rob en Ria

    zeker weten!!!!!!!!!!!!!!! En zeker 1 sag van te voren boeken,omdat je pas gegevens naar turkije door worden gegeven!

    Als je in turkije aankomt word je pas INGENOMEN!!!11

    GROETJES RIA

  • Mariët

    Dat vind ik pas echt eng !!!!! Zou ik nooit doen, nu ben ik ook niet van plan om naar Turkije te gaan maar is dit normaal Ria ?

    groetjes Mariët

  • henri

    Dank je rob of ria, dan schrappen we bij deze meteen het dagje turkije, want dat ze je je pas zelfs innemen das toch echt niet meer van deze tijd.

    Toch raar dat je er niets over leest en zo, word toch vaak wel voor lief genomen denk ik. Oke bedankt en tot schrijfs. henri groet u allen .

  • Rob en Ria

    Had je berrichtje niet helemaal goed gelezen!

    je hebt genoeg aan een indentiteidkaart hoor,ook daar gelden dezelfde regels voor ! het word ingenomen in Turkije

    Veel plezier Ria

  • Rob en Ria

    Ja ,dit is helemaal normaal,dat komt omdat het gaat om excursies!

    Was 4 jaar geleden in Turkije op vakantie ,en ben toen naar Samos geweest voor 1 dagje,Toen gold precies het zelfde!\

    groet ria

  • Rob en Ria

    Toch heel normaal hoor!!!!!!!!!gaat om excursies he!Men wil er zeker van zijn dat je weer terug gaat!! hahha

    Is andersom ook hoor ! Al jaaaaaaaaaaren gaat dat zo!

    Groet Ria

  • henri

    Beste ria en rob, was zelf misschien ook niet zo duidelijk maar mijn vrouw heeft inderdaad een identiteitskaart en ik een pas, maar desalniettemin zou ik denk ik

    niet ergens heen gaan waar ik onze persoonlijke spullen zou moeten afgeveven.

    Heb net even op sites gekeken of ik er iets over kon vinden, maar niets gevonden.

    Toch zit me er nog iets van bij dat je deze ten alle tijde bij je moet houden.

    Is trouwens wel grappig dat je volgens mij altijd (das aan de tijd te zien) s"morgens even voor de dagelijkse werkzaamheden snel even op het prikbordje kijkt. Bedankt en de groetjes uit het warme venlo.

  • henri

    Beste ria en rob, was zelf misschien ook niet zo duidelijk maar mijn vrouw heeft inderdaad een identiteitskaart en ik een pas, maar desalniettemin zou ik denk ik

    niet ergens heen gaan waar ik onze persoonlijke spullen zou moeten afgeveven.

    Heb net even op sites gekeken of ik er iets over kon vinden, maar niets gevonden.

    Toch zit me er nog iets van bij dat je deze ten alle tijde bij je moet houden.

    Is trouwens wel grappig dat je volgens mij altijd (das aan de tijd te zien) s"morgens even voor de dagelijkse werkzaamheden snel even op het prikbordje kijkt. Bedankt en de groetjes uit het warme venlo.

  • henri

    Beste ria en rob, was zelf misschien ook niet zo duidelijk maar mijn vrouw heeft inderdaad een identiteitskaart en ik een pas, maar desalniettemin zou ik denk ik

    niet ergens heen gaan waar ik onze persoonlijke spullen zou moeten afgeveven.

    Heb net even op sites gekeken of ik er iets over kon vinden, maar niets gevonden.

    Toch zit me er nog iets van bij dat je deze ten alle tijde bij je moet houden.

    Is trouwens wel grappig dat je volgens mij altijd (das aan de tijd te zien) s"morgens even voor de dagelijkse werkzaamheden snel even op het prikbordje kijkt. Bedankt en de groetjes uit het warme venlo.