Net terug

  • Angelique

    Hallo allemaal.

    We zijn net terug van onze twee weekjes Samos. En het was heerlijk!!!!!!!

    Lekker eten, vriendelijke mensen echt geweldig.

    Volgende keer willen we een weekje in mei zodat we alles in bloei kunnen zien.

    Leuk he Ria al die mensen op het vliegveld die zo lopen te zeuren dat ze bordjes moeten ophangen waar ze moeten staan enzo.

    Wat kunnen mensen zeuren zeg.

    Nou ik zal morgen wel een verhaaltje typen hoe we het hebben gehad. Nu eerst maar eens terug in de werkelijkheid en alles gaan opruimen.

    Groetjes Angelique.

  • henri

    Welkom terug in nederland, typ maar een lekker lang verhaaltje om bij weg te dromen ,wij gaan nl. nog, dus het kan niet lang genoeg zijn. Gegroet henri

  • tjitze

    ja zo is het ik ga ook nog voor de derde keer dit jaar maak maar een mooi verhaal

    groetjes tjitze

  • netty

    he henri en tjitze wanneer gaan jullie?

    Ik ga 30 september. Leuk he om die verhalen te horen als mensen weer terug zijn.

    Maar nog veel leuker is het om te weten dat wij nog mogen.

    En nog veel leuker is dat ik ook al weet wanneer ik daarna weer ga.

    Het is wel rustig nu kees weg is en mariet zit volgens mij ook in haar zomerslaap want daar horen we ook niets meer van .

    Hallo waar is iedereen, toch niet op samos?

    groet netty

  • Mariët

    Mariët zit niet in haar zomerslaap hoor ze is nog heel nadrukkelijk aanwezig, ik heb Kees gisteren nog gedag gezwaaid (al vrees ik dat hij het niet meer heeft gelezen). Het is gewoon een beetje rustig op het prikbord maar ik mag pas over vier weekjes weer weg maar niet naar Samos maar naar Kreta. Volgend jaar weer Samos dus ik ben net zo benieuwd als jullie naar het verhaal van Angelique en in welk plaatsje ze heeft gezeten want voor ons is het Kokkari wat ons hart heeft gestolen.

    Groetjes van Mariët

  • henri

    Ha die Netty, wij gaan 15-8. Dit is voor ons alleen de eerste keer en er is via dit forum al een verwachtingspatroon gekweekt waar je van scheel gaat kijken.

    Dus wat het eiland en onze verblijf aldaar betreft zal het wel loslopen denk ik.

    Wij verblijven trouwens in Kokkari.

    Los ballos en de groetjes van henri oet venlo.

  • Rob en Ria

    Heb je maar even gezien ,ik had het op jou aankomstdag en vertrekdag raaaaaaaaaaazend druk!!!!!!!!!!!!!!!

    vond ik wel jammer ,toch welleuk dat je dan is iemand ziet ,die ook regelmatig op de prikpagina staat.

    Groet Ria

  • tjitze

    het plan is de 25 of 26 maar kan ook de 30e worden

    tjitze

  • netty

    oke, dan moeten we met z'n alle ria daar maar eens lastig gaan vallen.

    Ik zit van 30 sept. tot 7 oktober in pythagorion.

    we gaan scene trappen( lol) bij ria.

    Oke ria????

    groet netty