Motorverhuur in Pythagorion

  • Bjorn

    Hallo,

    Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Samos.

    Waar kan ik een leuke motor huren ( geen 125cc en andere brommers )

    Wat kost zoiets daar?

    Weet iemand ook of er daar ergens in de buurt ( of ander eiland ) de mogelijkheid is met dolfijnen te zwemmen?

  • Brigitte

    Helo Bjorn,

    Ik kan je in feite niet echt helpen, maar zoek eens onder “Bromfietsverhuur” en “Scooters”

    Daar worden over bepaalde verhuurmaatschappijen gesproken en deelt men soms ook een prijs mee.

    Groetjes,

    Brigitte

  • Bjorn

    Wil geen brommer huren, dat is het hem nou net.Brigitte schreef:

    >

    > Helo Bjorn,

    >

    > Ik kan je in feite niet echt helpen, maar zoek eens onder

    > “Bromfietsverhuur” en “Scooters”

    > Daar worden over bepaalde verhuurmaatschappijen gesproken en

    > deelt men soms ook een prijs mee.

    >

    > Groetjes,

    >

    > Brigitte

  • Mariët

    je hebt kans dat de motorverhuur daar tch ook onder staat want de scooterverhuurders verhuren meestal ook de motoren.

  • Angelique

    Het meeste wat wij hebben gezien aan motoren die je kon huren waren off the road´s en honda cbr.

    Die waren volgens mij zo een 500 en 600 cc. O ja we hebben ook nog choppers gezien en die waren 750 cc. Maar van een merk dat ik hier nooit heb gezien.

    Mijn man is zelf motorrijder en die leek het geweldig vanwege de vele bochten op Samos. Mij lijkt het eerder doodeng daar. Maar goed ik rij dan ook zelf geen motor.

    O ja, neem je eigen helm mee, want met die ik daar zag bij de verhuurbedrijven zou ik niet op een motor gaan rijden. Maar goed dat is natuurlijk persoonlijk.

    Groetjes Angelique.

  • Frank Rovers

    Hoi Bjorn

    Bekijk de website van Aramis eens, dat helpt je verder.

    Ook de website van Nickos Rentals geeft duidelijkheid te bekijken via www.samos.be/there. Je krijgt in het Nederlands antwoord.

    Verder is verhuurbedrijf Kicklos interessant, maar daar heb ik geen webadres van.

    De prijzen zijn aanzienlijk gestegen dit jaar door die geweldige Eurie natuurlijk.

    Ga je huren bij Aramis, deze hebben vestigingen in Pythagorion en Samos-stad. Huur je bij hen via internet dan staat je motor klaar bij aankomst op het vliegveld. Doe Vivian (Fifie) uit Eindhoven de groeten. Zij werkt bij Aramis.

    Suc6