Even weg!

  • Kees

    Hallo Mensen,

    De laatste boodschappen zijn gedaan, koffers gaan we inpakken alvast, in de nacht van donderdag op vrijdag vertrekken we naar dat heerlijke eiland.

    Iedereen die nog moet gaan (dus ook die nog een heeeeeeeele tijd moeten wachten….gnegnegne), heeeeel veeeeel plezier en tot na mijn vakantie!

    Groetjes Kees

  • netty

    maakt niets uit kees, nu mag jij gaan, en als het hier dan regent en het is daar nog prachtig weer, dan mag ik. gnagnagnag,

    heel veel plezier en doe ze daar allemaal de groeten. laat me na je vakantie maar weten waar je gegeten hebt. Ik ga vaak naar PGM en Espirides. Mocht je betere adresjes weten, kan haast niet, maar dan ga ik het zeker proberen.

    groet netty

  • Roos

    Nou Kees, dan komen we elkaar vast in het vliegtuig tegen!

  • Rob en Ria

    Veel plezier kees!!!!!!!!!!!!!!

    Wie weet zien we elkaar wel!

    Je weet ik zit in Pythagorion groet ria

  • Rob en Ria

    om te werken natuurlijk! wonen doe ik bij Samos -stad kalami

    Wie weet! ria

  • Mariët

    Ben ik nog op tijd Kees?

    Een hele fijne vakantie op je lievelings-eiland Samos en kom gezond weer terug. Ik mag over vier weken weer (niet naar Samos maar volgend jaar wel, zeker weten!).

    Kalo taxidi

    Mariët

  • Brigitte

    Beste Kees en familie,

    Wij wensen je een goed verlof toe en heel veel zon !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Moest je in Pythagorion komen en je wenst iets kleins te eten, ga dan naar PEGASUS , gelegen in de Mainstreet,als je vertrekt vanaf het haventje, is het aan de linker kant, een 50-tal meter van DORYSSA;

    Je mag echter niet gestresseerd zijn bij LEFTERIS, want hij zegt altijd “No STRESS !!”

    De prijzen zijn schappelijk en elke dag heeft hij een dagschotel.

    Proberen waart.

    Moest je daar toch verzeilen, doe hem dan de groetjes van Brigitte en Patrick uit België, maar voor de rest luister niet naar wat hij over ons uitkraamt, want meestal is het toch niet waar !!!!!!!!!!!!

    Kalo Taxidi

    Brigitte