uitgaan

  • Sofie

    Hallo allemaal!

    Ik heb gisteren een vakantie geboekt naar Samos! Ik kijk er erg naar uit. Ik heb al veel op internet gezocht over de bezienswaardigheden etc. Ik krijg de indruk dat ik me wat dat betreft niet hoef te vervelen. Ik vroeg me af of er ook uitgaansgelegenheden voor jongeren op Samos zijn, of is het wat dat betreft erg rustig op Samos?

    Alvast bedankt voor de reacties!

    Groetjes Sofie

  • netty

    ik weet niet naar welk plaatsje je naar toe gaat, maar la nuie in Pythagorion is zeker aan te bevelen. Is altijd gezellig niet te druk , met echte griekse muziek. In welke periode ga je eigenlijk?

    groet netty

  • Sofie

    O, nou das mooi want ik ga naar Pythagorion! Ik vertrek op 19 augustus en blijf 8 dagen.

  • Kees

    Sofie,

    In de grotere plaatsen zijn ook zat gelegenheden voor jongeren om uit te gaan, zeker weten in Pythagorion en Samos-stad zitten enkele discotheken (als ze dat nog zo noemen tegenwoordig)….

    Groetjes Kees

  • netty

    Labitoclub is ook wel leuk, maar meer voor hele jonge mensen ( ik weet niet hoe oud je bent dus ga zelf maar kijken)

  • tinie

    vergeet ook mythos club in pythagorion niet.

    het zit op het pleintje. geschikt voor mensen die in zijn voor plezier en

    dance music (leeftijd tussen 20 en 35 jaar) en iedereen die zich jong voelt.

  • Gonny

    Hoi Sofie,

    Ik ben zelf 21 en vertrek 29 augustus voor twee weken naar Samos. Dus laat als je terugbent ff weten hoe het was en waar ik absoluut moet wezen!!!!! Thanks

    Groetjes,

    Gonny

  • jel

    hai gonnie,

    ik ga ook de 29e met m'n moeder, ik ben 26, wie weet vind je het leuk om een avondje een stapmaatje te hebben?

    jel

  • Sofie

    Hoi Gonnie, dat zal ik zeker doen! Ik ben zelf ook erg benieuwd of je een beetje leuk kan uitgaan, ik zal het je laten weten zodra ik terug ben.

    Groetjes