samos eerste week oktober

  • netty

    hallo mensen, wie van jullie is eerste week oktober op samos.

    Ik vertrek di. 30 september.

    Zijn er dan meer van jullie daar?

    Ik hoor het graag , groetjes netty

  • Rob en Ria

    ikke!!!!!!!!!!!

  • netty

    jou kom ik natuurlijk een hand geven.

  • jacqueline

    hoi Netty,

    wij vertrekken 3 oktober naar Samos. ben je er dan ook nog? In welk appartement verblijf je? Wij in Anastasia net buiten Pythagorion.

    groetjes,

    Jacqueline

  • netty

    Hallo Jacqueline, ja dan ben ik er nog. Ik blijf tot 7 october. Ik heb de dinsdagvluchten, anders kon het niet meer.

    Ik zit altijd in app. paris sea. App. anast. blijkt leuk te zijn maar erg achteraf. Ik ken het persoonlijk niet want ik ga altijd naar het zelfde app.

    Ik boek een campingvlucht en regel zelf het app. Ik ben helemaal gek van dit app. midden in het centrum aan de boulev. Niet luxe maar wel schoon en met een schitterend dakterras van zeker 10 m.

    Maar je moet maar eens komen kijken. Zou leuk zijn om elkaar daar een keer te ontmoeten.

    groet netty.

  • jacqueline

    he netty,

    Ben je vaker in deze periode (oktober) naar samos gegaan?? kun je me iets zeggen over het klimaat enzo…voor ;s avonds zullen we wel een vest/jas nodig hebben of ook al overdag. Leuk dat je altijd naar hetzelfde app. gaat…app. anastasia liggen inderdaad op 3,2 km van het centrum, maar we hebben een huurauto en mischien kunnen we wel met de taxi.

    groetjes,

    jacqueline

  • netty

    ja taxi kost 3 euro, dus dat is wel te doen.

    Het is in die tijd ongeveer nog 28 gr. maar ´s avonds inderdaad een trui of een vest. Koelt daar sterk af in de avonduren. Het zeewater is vaak nog heel lekker van temp. alleen van de begroeiing is weining meer over , dat is veel mooier in mei.

    Ik ga vaak een keer in het voorjaar (mei) en in het najaar (september/oktober) Met een beetje geluk , en die kans is daar echt heel groot, kom je lekker bruin weer terug.

    Leuk op vrijdagavond bij bar Nefeli, life music, griek uit athene zingt daar, heel gezellig. leuke tent altijd druk.

    Heerlijk eten bij PGM en Espirides. Helemaal niet duur en espirides is echt grieks. Griekse eigenaar getrouwd met een nederlandse vrouw.

    Ja ik zit geregeld op samos, ben er echt helemaal gek van. Ik ken daar ook veel grieken, dat is zo leuk.

    Ik begrijp dat dit jouw eerste keer is. Er zijn echt dingen die je MOET zien, en even naar de pottenbakker in Myli, is zo leuk, klei je eigen potje en je hebt een exclusief souvenier. Als je leuke tips wil horen, kan ik je die zeker geven.

    groetjes netty

  • jacqueline

    he netty,

    ik wil heel graag leuke tips horen, wij gaan namelijk altijd veel op onderzoek uit. het is de eerste keer dat we pas in oktober gaan, normaal gaan we altijd in juli/augustus (hoogseizoen). maar wel lekker om rust te vinden hoor, daar zijn we ook wel aan toe, heerlijk genieten op samos

    die pottenbakker klinkt grappig.

    ik hoop snel van je te lezen,

    groetjes,

    Jacqueline