recept voor stamna

  • netty

    ik heb div. kookboeken met griekse recepten, alleen het recept voor stamna ontbreekt. Ik zou dit erg graag eens zelf maken.

    Wie kan mij eraan helpen.

    groet netty

  • Rob en Ria

    hoi,

    ik zal kijken of ik er aan kan komen,heb vrienden met een restaurant in samos-stad,die weten het vast wel!

    gr.ria

  • netty

    dat zou geweldig zijn, de pottenbakker in myli heeft al speciale bakken voor me gebakken om het te maken alleen het recept ontbreekt.

    Zou ik heel leuk vinden.

    dank je netty

  • Mariët

    O, dan ga ik lekker met je me smullen want ik vind het ook heerlijk. Ik heb alleen niet een speciale pot maar kan dat niet gewoon in een zo'n bruine grote overschotel ? Er zat namelijk een hele mooie grote schotel in mijn kerstpakket van vorig jaar.

    Mariët

  • netty

    ja natuurlijk kan dat, alleen ontbreekt dan natuurlijk wel de samossmaak.

    we moeten anders met al deze samos pagina-aanhangers maar eens stamna eten. Is dat geen goed idee.

    Ik heb toch het idee dat het , op een paar na, een vaste club aan het worden is.

  • Mariët

    De sfeer die pas ik dan wel aan met een lekker Grieks muziekje en als het even kan dan eten we het in de tuin.

    Ogen dicht en je waant je zo in Griekenland maar eerst moeten we even op het recept wachten.

    in volle afwachting Mariët.