bromfietsverhuur?

  • steefan

    beste,

    bij het zoeken naar reisinformatie ben ik op jullie prikbord gevallen… leuke boel hier… en nog heel informatief ook!

    toch heb ik nog een klein vraagje.. is er in de buurt van pythagorion mogelijkheid voor het huren van een bromfiets? weet iemand misschien hoeveel van m'n vakantiebudget ik hiervoor moet op kant houden?

    alvast bedankt voor de reactie,

    Steefan

  • netty

    hallo Steefan, ik weet dat je bij Nicos verhuur, (in de mainstreet in pythagorion) scooters en fietsen kan huren. Hoeveel dit kost weet ik niet.

    Je kan dit wel nakijken op internet. Zij hebben namelijk zelf een pagina.

    groetjes en heel veel plezier op samos

    netty

  • Kees

    Stefan,

    In Pythagorion zijn meerdere verhuursbedrijven, wij huren altijd bij Nicos-rentals, goeie zaak, goeie spullen en Nederlandstalig ook niet onbelangrijk en makkelijk als je vragen hebt.

    Ze hebben ook een Nederlandstalige website, kan je zien wat ze allemaal hebben en kan je gelijk vragen waar je rekening mee moet houden, financieel bedoel ik dan.

    Dit is de url van hun website: http://www.nicos-rentals.gr/nl

    Groetjes Kees

  • Rob en Ria

    Hoi Steefan<

    Tuurlijk kun je hier bromfietsen huren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er zijn er zat!Ongeveer 14 euro per dag ,maar dat hangt af,hoeveel cc of type! lGa aub naar een goede verhuurder ,die zijn meestal iets duurder.(let op all-risk verzekering)

    Veel plezier!

  • Maria

    Hoi stefaan,

    Natuurlijk kun je in de buurt van Pythagorion huren.

    Zelf werk ik bij Kiklos en wij verhuren al vanaf 50 euro per week een scooter, incl. volledige verzekering.

    Veel plezier op Samos.

    Maria

  • tjitze

    hoi stefaan scooters zijn er zat te huur op samos ik kom zeer vaak op samos en huur daar een auto of scooter

    in de hoofdstraat in pythagorion heb je verhuurbedrijf ARAMIS ze spreken daar nederlands en denk dat ze de goedkoopste zijn

    veel plezier op samos

    tjitze

    als je nog vragen hebt t.zijlstra@quicknet.nl