grieks hondje

  • netty

    de eerste twee weken van juni was ik voor de vijfde keer op Samos.

    Deze keer kon ik de verleiding niet weerstaan om een zwerfhondje mee te nemen.

    Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben? Ik zou het graag van jullie horen.

    groetjes netty

  • Mariët

    Er stond vandaag een heel stuk in de Volkskrant over het meenemen van een zwerfhondje in de Volkskrant. Ik heb er zelf geen ervaring mee want ik zou het zelf nooit doen maar dat is heel persoonlijk.

    Is alles goed gegaan met het vervoer en zo en met de benodigde papieren en inentingen bij en van de de dierenarts en gedraagd hij/zij zich een beetje hier in Nederand?

    Succes met ???????????? Heb je hem of haar een Griekse naam gegeven?

    Groetjes Mariët

  • Rob en Ria

    Hallo,

    Wij hebben bij onze nederlandse rottweiler ook een grieks hondje genomen, Ze komt uit de animalchelter ,bij Kedros. maarja wij wonen dan ook op Samos.

    Er is hier op het eiland een nerrlandse groep aan het werk ,waar het de honden opvang betrefd.

    Het is een groep vrijwillegers en noemen zich de H.A.S.Kijk op www.dierenleedsamos.com Leuk om is naar te kijken als je wat meer info wilt.

    Groetjes Ria, Samos

  • netty

    hallo mariet, ja ze is een prima hond. Het is een hondje van 1 jaar maar zo dankbaar. Vervoer is prima gegaan. Ik heb een skykennel gekocht, vlucht aangevraagd en toen naar de dierenarts.

    Eenmaal in Nederland aangekomen, de volgende dag naar de dierenarts hier.

    Groot bloedonderzoek gedaan. Ze had een tekenziekte. Daarvoor wordt ze nu behandeld. Je ziet haar opbloeien.

    Haar gewicht is al van 9 naar 12 kilo gegaan en daar moet nog zeker 10 kilo bij.

    Ze was helemaal uitgedroogd en ondervoed. Maar hier heeft ze een goed leven. Het gaat prima samen met mijn andere hond. Het eten gaat nog niet zo goed.