votsalakia

  • Sas

    Het is zover vandaag hebben mijn vriend en ik een reisje geboekt. We vertrekken dinsdag 22 juli om 5.25 naar Samos. We verblijven in hotel votsalakia. Nu hebben we alleen de plaatsjes gezien uit de boekjes maar nog niet een beeld gekregen van waar we nou terecht gaan komen! Hopenlijk heeft iemand wat meer informatie, lijkt me leuk. Mag evt. ook gemaild worden naar Saskia16@zonnet.nl

    Leuke dingen om te doen op samos?

    Is er daar net als op rhodos en corfu een waterpark?

    Heeft het plaatsje een pinautomaat, of daar in de buurt?

    Alle informatie is welkom.

    Weet iemand hoe die site heet waarom ze appatementen o.a in griekenland cijfers geven enzo ?

    Alvast bedankt, groetjes Sas en Tom!

  • Mariët

    www.vakantiereiswijzer.nl heet de site die je bedoelt.

    voor de rest zal je beter antwoord krijgen van anderen hoop ik want ik ben nooit in Votsalakia geweest maar Samos is een prachtig eiland dus ik wens jullie erg veel plezier.

    Mariët

  • Rob en Ria

    Sas, en Tom,

    Ik ben niet bekend daar,wwel op wat andere plaatsen op het eiland.

    Ik zou zeker en auto, of een scooter huren, dan kun je het eiland wat verkennen.

    Die kant van het eiland waar jullie naar toe gaan moet ook heel mooi zijn, maaaar , dat is het hele eiland! Trek er op uit en verken het eiland!!!

    Veel plezier en een leuke vakantie !! Groetjes ria

  • Mariët

    Ik heb even gekeken op reiswijzer en Votsalakia staat er in en jullie hotel ook hoor.

    Volgens mij is er geen waterpark op Samos daarvoor moet je echt naar de meer toeirstische eilanden Kreta en Rhodos maar Samos biedt je genoeg andere mooie dingen zodat je het waarschijnlijk niet zult missen.

    De pinautomaten daarvoor kan je terecht op de site van de postband bij “thema's” en dan “reizen”, daar kan je zien waarter wereld al de pinautomaten staan (is een erg handige site) . Ik heb net al even gekeken want ik wist niet meer precies waar je het kon vinden maar volgens mij is er geen pinautomaat in Votsalakia zelf.

    Volgende wek om deze tijd zijn jullie er al, lekker hoor! Nogmaals veel plezier.

    Mariët

  • Hans

    Hoi Sas,

    Vorig jaar september zijn wij in Votsalakia geweest.

    Er is geen waterpark daar. Het was toen (in september) erg rustig.

    Votsalakia is een langgerekt plaatsje zonder echt centrum.

    Overigens is er keus genoeg in taverne's.

    Ongeveer in het midden van het langgerekte dorpje is een pinautomaat.

    Het overgrote deel van de stranden is kiezel en zand/kiezel.

    Er zijn wel echt zandstranden in de buurt, maar dan raad ik je aan om als je daar naar toe wil een scooter of auto te huren.

    In een ge-organiseerde bustour kan je het eiland in een dag rond gaan.

    Een echt souvenir van Samos is de beker van Pythagoras en is op bijna elke hoek te koop.

    Fijne vakantie,

    Hans

  • Mariët

    Dus wel een pinautomaat, gelukkig voor Sas. Op de site van de postbank staat hij niet vermeldt.

  • Sas

    Iedereen heel erg bedankt voor de reacties!!

    Zo ik ben erg blij dat er een pinautomaat is… Dat scheelt een hoop cash meenemen! Hans jij bent er geweest, kun je me nog meer vertellen ? Zat jij soms ook in hotel votsalakia ?

    Alle informatie is welkom haha ik ben zo nieuwsgierig!

    groetjes Sas

    Saskia16@zonnet.nl

  • Jenny

    Hoi Saskia,

    Ieder jaar gaan wij weer naar Votsalakia echt heerlijk is het daar !

    En er zijn zelfs 2 pin automaten (voor het geval er een leeg is).

    Heel veel plezier en als je bij Muses gaat eten wat ik je aanraad doe ze dan alsjeblieft de groeten van Jenny en Bert.

    Groetjes Jenny

  • Hans

    Hoi Sas,

    Wij logeerde in appartement White Rock ( via Olympia Reizen).

    White Rock ligt net buiten Votsalakia richting Ag. Isodoros.

    Hans

  • Kees

    Sas,

    Op mijn website staan tussen de vele foto's ook enkele foto's van Votsalakia om je alvast een indruk te geven, ook kan je daar bruikbare informatie vinden over Samos.

    http://www.dijkgroen.nl

    groetjes Kees