homo uitgaan

  • hans

    Zijn er ook homo uitgaansgelegenheden en/of naaktrecratie op Samos?

  • karin

    nee, die zijn er niet specifiek.

  • Mariët

    Als je nog niet geboekt hebt zou ik maar eens gaan denken over Mykonos want daar is wat jij zoekt geen probleem.

  • Rob en Ria

    ik ken hier geen specifieke gelegenheden op hey eiland!

  • corry

    Ja er is een naaktstrand op Samos, het Tsamadou strand dat ongeveer 2 kilometer buiten Kokkari ligt. Er liggen daar 3 mooie baaien, waarvan één het Tsamadou strand is.

  • Hans

    is de geaardheid van belang om te zonnen of om uit te gaan???????????

    Hans

  • Mariët

    Ik vind het een beetje een vreemde vraag eigenlijk.

    Als er een naaktstrand is kan iedereen daar gaan liggen natuurlijk of je nu homo, lesbo, of hetero bent lijkt mij als je je maar gedraagt want je bent natuurlijk wel gast in een vreemd land waar andere zeden heersen.

    Als je echte homo-bars zoekt: die zijn er dus niet maar daarom kan je wel uitgaan.

    Als je echt homovertier zoekt moet je dus naar Mykonos.

  • Hannah Hoekema

    Mariet, waarom reageer je zo agressief

    Als je niet Homo of Lesbisch bent, vanwaar dan je interesse?

    Ik vind je antwoord heel belerend overkomen.

    Hannah

  • Angelique

    Hoi Hannah

    Op mij komt het antwoord van Mariët niet agressief over.

    Hans stelde de vraag of er specifieke homo gelegenheden en of naaktstranden zijn.

    Daar is door een aantal mensen, waaronder Mariët antwoord op gegeven.

    Dus dat is in mijn ogen geen intresse maar slechts een antwoord op een vraag.

    Het antwoord daarop ( waaronder door iemand die op samos woont ) dat die uitgaansgelegenheden er niet zijn. Ze geeft in mijn ogen juist een goed advies dat dat er wel op een ander eiland is.

    Misschien dat Hans met zijn vraag bedoeld of het een probleem is dat je als homo op het naaktstrand in Samos gaat liggen.

    Lijkt mij ook niet, persoonlijk zou ik er in ieder geval geen problemen mee hebben.

    En ik zou geen reden weten waarvoor een ander dat wel zou hebben.

    Begrijp me goed dit is zeker geen kritiek op jou antwoord maar meer zoals het op mij overkwam.

    En voor Hans lekker op het naaktstrand op Samos gaan liggen.

    Groetjes Angelique

  • Mariët

    Mijn antwoord is geenszins agressief bedoelt dus als dat zo op jou overkomt is dat erg jammer. Hans heeft een vraag gesteld en ik, en anderen, hebben daar antwoord op gegeven. Ik vroeg me alleen af wat hij dan nog meer wilde weten. Even voor de goede orde ik ben geheel niet geïntersseerd in iemands geaardheid, vind dat ook helemaal niet belangrijk en ik gaf dus alleen antwoord op de vraag van Hans.

    Zoals Angelique het dus wel goed heeft begrepen.

    Mariët