ireon

  • stanley

    geweldig was het daar. lekker rustig ,lekker eten ,aardige mensen.

    alsje van een rustige plaats houdt is het echt een aanrader.

    een eettentje zou ik iedereen afraden die heet RENA

    ik lust byna alles maar daar was niet te eten verder heb ik overal lekker gegeten.

    ga zeker nog een keer terug

  • Angelique

    Ik ga zeker volgende week in Ireon kijken, wie weet is het wat voor een volgende keer.

    Maar je hebt wel mooi weer mee teruggenomen voor ons.

    Nog vier dagen dan gaan we zelf. Ik ben benieuwd en bij RENA zullen we op jou advies doorlopen, maar wel even een blik naar binnen werpen.

  • Mariët

    Is het en heel klein plaatsje Stanley, ik bedoel het is niet vergelijken met Kokkari of zo? Ik vond Kokkari zelf wel heel erg gezellig, nu moet ik wel zeggen dat we een aantal jaren geweest zijn hoor. Het was best wel een beetje toeristisch maar het was er gezellig en knus. Is het in Ireon ook knus en zit je aan een haventje en zo en hoe is het strand?

    Eigenlijk willen we nog wel een keer terug naar Samos en dan zou je dus automatisch Kokkari weer boeken om dat je daar en leuke tijd hebt gehad maar misschien is een andere plaats wel net zo leuk.

    Groetjes van Mariët

  • Rob en Ria

    Mariet,

    Ireon is klein knus en gezellig ,een paar leuke restaurantjes aan zee,en een leuk stand.Ik vind altijd ,dat je op het eiland ben ,een beetje moet rondtoeren.dan zie je overal wel wat.De meeste plaatsjes zijn klein en knus, vind ik.maar ja ik ben bevooroordeeld!Alleen karlovassie is groot,maar daar vind ik niks aan!

    groet ria

  • Rob en Ria

    Mariet,

    Ireon is klein knus en gezellig ,een paar leuke restaurantjes aan zee,en een leuk stand.Ik vind altijd ,dat je op het eiland ben ,een beetje moet rondtoeren.dan zie je overal wel wat.De meeste plaatsjes zijn klein en knus, vind ik.maar ja ik ben bevooroordeeld!Alleen karlovassie is groot,maar daar vind ik niks aan!

    groet ria

  • Mariët

    Klinkt nog steeds goed Ria. Als ik het over een grote plaats heb op Samos dat bedoel ik echt Samos-stad en Pythagorion is weliswaar niet echt groot maar voor mij al te druk en dat zijn de plaatsten waar ik dus niet zou willen verblijven tijdens de vakantie.Karlovassie ken ik niet maar dat is dus geen gemis begrijp ik. Kokkari vond ik daarentegen erg gezellig maar misschien is Ireon ook wel een aanrader.

    Scootertje huren en lekker van alles zien of heerlijk rustig aan het strand en dan die zalige avonden heerlijk lang aan zee lekker buiten eten tot in de kleine uurtjes.

    Dat maken we hier niet vaak mee maar gisteravond, en vanavond zal het ook wel weer zo zijn, dat we lang buiten kunnen zitten want het is hier tropisch warm.

    Groetjes en bedankt voor je berichtje.

    Mariët

  • stanley

    het is een heelklein plaatsje het haventje stelt niet zoveel voor

    je kan wel aan zee eten met zeezicht.

    ik vond de rust zalig savonds kun je in wat barretjes rustig wat drinken.

    je hebt daar een paar kleine kiezelstrandjes en een km verderop ligt papasbeach.

    dat is een strandje dat ligtingebouwd tussen de rotsen met ligbedden.

    wat ik het belangrykste vond daar dat je helemaal tot rust kwam en als je een dag wat meer vertier wou dan ging je daar vandaan naar een andere plaats

  • Mariët

    Dat is inderdaad erg belangrijk dat tot rust komen. Leuk dat te horen en ik zal het in gedachten houden misschien voor volgende jaar of zo.

    Bedankt

    Mariët

  • Brigitte

    Beste Sranley,

    Ireon is een aanrader he ? We gaan wel altijd naar Pythagrion maar vergeten niet een paar avonden door te brengen in Ireon ofwel in de dag wat rondkuieren.

    In september gaan we weer 2 weken naar Samos en Ireon zal zeker niet ontbreken. Waarschijnlijk zal je nog wel terugkeren naar Samos of niet ?

    Vriendelijke groetjes

    Brigitte

  • stanley

    zeker weten dat we nog een keer terugkeren

    groetjes stanley