bouwen of kopen

  • pipo

    o.k je waait maar veel succes,.met waaien,.

  • Rob van Ria

    Pipo, onze trieste samoskennende man, moet dan alstublieft maar ergens anders gaan overwinteren. Mijn vrouw en ik komen in de winter af en toe tijd te kort, omdat dan al onze griekse vrienden gewoon vrij zijn en van alles gaan ondernemen, waar wij ook overal bij betrokken worden. De Bossen en de bergen in, olijven plukken, en zelf naar de fabriek brengen (lekker eigen olie) Barbecueen in de bergen, vorig jaar nog op 30 december heerlijk in een t-shirtje buiten enzovoorts….

    Scijnbaar is voor Pipo Willem de trieste alwetende samoskenner het eiland niet langer bewoonbaar dan in het toeristenseizoen…….

    Zou die dan toch niet alles weten ??????

    Rob van Ria

  • Rob van Ria

    Pipo, onze trieste samoskennende man, moet dan alstublieft maar ergens anders gaan overwinteren. Mijn vrouw en ik komen in de winter af en toe tijd te kort, omdat dan al onze griekse vrienden gewoon vrij zijn en van alles gaan ondernemen, waar wij ook overal bij betrokken worden. De Bossen en de bergen in, olijven plukken, en zelf naar de fabriek brengen (lekker eigen olie) Barbecueen in de bergen, vorig jaar nog op 30 december heerlijk in een t-shirtje buiten enzovoorts….

    Scijnbaar is voor Pipo Willem de trieste alwetende samoskenner het eiland niet langer bewoonbaar dan in het toeristenseizoen…….

    Zou die dan toch niet alles weten ??????

    Rob van Ria

  • Mariët

    Ik denk dat je gelijk hebt. Die weet de echte mooie plekjes niet vinden of hij weet het niet te waarderen en kan er dus al helemaal niet van genieten!!!!.

    Als ik lees wat voor leuks jullie allemaal in het winterseizoen doen dan zou ik zo een beetje jaloers kunnen worden (gezond jaloers hoor want ik gun het jullie van harte). Het klinkt allemaal zalig in ieder geval.

    Groetjes Mariët

  • de reetveter

    daar heb je gelijk in pipo weet zeker niet alles.Anders zou ik ook wel onder mijn berichten zetten,.wij wonen hier dus wij weten het,.ik kom er pas 27 jaar dus kan niet veel weten,.in de zomer samos voor mij machtig prachtig mooi,.in de winter voor mij niet aantrekkelijk.voor jullie wel ??prima houden zo.

  • tjitze

    wil daar ook graag wonen als je eens wat te koop weet niet te duur laat mij het even weten

    groetjes uit weer regenachtig holland

    tjitze

  • Mariët

    De ene keer schrijf je: ik woon al 25 jaar op samos, de volgende keer : kom je al 27 jaar op Samos, dan weer is het: ik heb 6 winters op Samos gewoond.

    Zit je nou gewoon iets te verzinnen want je komt wel erg ongeloofwaardig over hoor. Elke keer die andere namen vind ik ook heel erg storend: w. eerens- pipo- de reetvreter. Op een ander prikbord heet je zelfs Rob en ben je aan de dope en schrijf je of een tiener bent van 17 die alleen maar blowt, vreet bij de Mac Donalds en tips geeft over drank.

    Als je nou eens iets schrijft want echt is en niet steeds iemand anders probeert te zijn misschien dat je dan wat geloofwaardiger overkomt want dat Krugerpark in Zuid Afrika, ja dat gelooft volgens mij nu ook helemaal niemand meer. Heb je wel door waar je mee bezig bent eigenlijk?

    Je maakt jezelf belachelijk.

  • willem

    beste hariet

    eerlijk antwoord op je vragen,.ik kom 27 jaar op samos heb er 6 jaar gewoond

    ik overwinter in z afrika,.werk in het p.krugerpark,.van ene rob heb ik nog nooit gehoord,.als jij wilt of kunt gaan wonen op samos moet je dat zeker doen,.

    voor mij hoeft dat niet meer (weet niet wat daar mis mee is ?) ik hou van samos in de zomer.prachtig machtig mooi.

    willem

  • Mariët

    Nou ben je weer Willem ! Hou toch eens één naam aan is dat nou zo moeilijk! In deze draad alleen heb je al vijf namen gebruikt.

    Voor de rest: be happy and do it your way (behalve die naam dan)

  • Rob van Ria

    Bij mij hoeft ie niet op de koffie te komen….

    Rob van Ria….

    nB de rest wel hoor.