bouwen of kopen

  • w.eerens

    voor mensen die voornemens zijn te bouwen of iets te kopen op samos.

    bedenk wel hoe mooi samos in de zomer ook is in de winter is er niets maar dan ook niets te doen het weer kan er zelfs bar en boos zijn,.ga je er swinters wonen

    kom je vanzelf aan de prozac,.ik heb er 6 winters gewoont dat viel zwaar tegen,.

    ik overwinter nu in zuid afrika wel nu dat is pas top,.prachtig

  • Rob en Ria

    Dat valt reuze mee hoor,wat bekijk ji alles zwart! Ik vind het hier zalig in de winter! echt dat meen ik!!!.Die heerlijke rust,dat de mensen juist in de winter tijd voor elkaar hebben,regelmatig de bergen intrekken,om te b.b.g en,in tavernes wijntje drinken heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.Je maakt de leukste dingen mee in de winter.

    Tuurlijk kan het flink te keer gaan,zelfs dat is acceptabel.Net of het in nederland zo leuk is regen regen regen regen regen regen regen regen regen .Prozac heeft hier niemand nodig hoor.Dat is echt nederlands jachte jachten jachte!haast haast haast, geef mij de winters en de mentaliteit hier maar. Zou voor geen goud meer in nederland willen wonen. veeeel te vol!

    groetjes ria

  • w.eerens

    ieder mens heeft een ander ide over zaligheid,.overwinteren op samos is geen overwinteren,.daar zijn nu eenmaal andere landen beter voor bestemt.

    groetjes.

    een samos kenner

  • Kees

    Ik zou best willen overwinteren op Samos hoor……

  • Rob en Ria

    Ik heb het niet over overwinteren!!! maar over gewoon hier wonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wonen ,Leven ,weet je wel “samoskenner?”

  • Rob en Ria

    Ik heb het niet over overwinteren!!! maar over gewoon hier wonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wonen ,Leven ,weet je wel “samoskenner?”

  • w.eerens

    de winter in samos,.dan is er niks tebeleven,.triest,.

  • Mariët

    Wat een triest mens ben jij waarom zou er van alles te beleven moeten zijn je kunt jezelf toch wel vermaken. Ik zou zo met Rob en Ria willen ruilen hoor, heerlijk die rust en die prachtige omgeving.

    Geniet maar lekker Rob en Ria en het is ooit onze wens om jullie te volgen al hebben we nog geen flauw idee naar welk eiland precies en of we het wel op kunnen brengen maar we dromen er wel heerlijk van.

    Groetjes Mariët

  • de trieste man

    de laatste winter op samos toen wij er woonden,hebben wij ongeveer drie weken

    zonder stroom gezeten i.v.b. met storm,. zeer slegt weer,.dat is niet wat ik zoek in de winter,.ik heb liever zon.

    groetjes de trieste man.

  • Mariët

    Iedereen heeft liever zon maar die kan niet altijd schijnen en je moet roeien met de riemen die je hebt en in Griekenland kan het wel eens voorkomen dat de stoorm uitvalt en dan voor langere tijd. Lekker buiten uitwaaien langs het strand of wandelen in de bossen. Gezellig met een kaarsje op de bank een goed boek erbij, lekker glaasje retsina of ouzo. Dit zijn dingen die je allemaal moet incalculeren en ik zou er geen moeite mee hebben hoor.