tip,safari route

  • w.eerens

    voor mensen die iets willen zien van Samos,geen zee of strand. met jeep of scooter,Je rijd naar het klein dorp MILI.direct in het dorp links aanhouden.

    dan kun je puur natuur via een smal land weggetje langzaam bergop door enkele

    ondiepe riviertjes (( je ziet met enig geduld reptielen ,.HAGEDISSEN,.SLANGEN,.

    KIKKERS,.enz enz WILDE ZWIJNEN zie je ook.. Ongeveer 40 minuten later kom je in PAGONDA uit,op het dorpsplein waar je lekker onder de bomen iets kunt nuttigen en terug kunt denken aan je avontuurlijke tocht. je hebt ongeveer 700 mtr hoogte verschil overbrugt,.wij noemen deze tocht in ireon de safari route.

    p.s. denk aan dier en natuur,.van deze route kun je alleen genieten indien je er de

    tijd voor neemt.

    een samos kenner

    willem

  • Alex

    Ook een idee is een eiland tour op maat via Speedy rent a car. Jij bepaalt wat je wilt doen of zien en speedy regelt een auto met chauffeur/gids. Zeker een ideale oplossing voor groepen tot 8 pers. en NIET duur. Je kunt zelf bepalen of je inclusief lunch en drinkstop wil of alleen auto (peugeot space wagon met airco of Nissan Serena space wagon zonder airco) en zelf de lunch etc.betaald.

  • w.eerens

    beste alex

    ik ga het liefs met mijn vrouw oppad op samos,.ik heb mijn eigen jeep,dan hoef ik naar niemand te kijken of rekening mee te houden.ik ga de hele winter in zuid afrika al op pad met groepen,.zo doende

    w.eerens