Samos in augustus

  • Guy

    Hoi Allemaal, wij brengen de 2e week van augustus door op Samos, we weten nog niet exact waar. Ik lees echter dat dit een erg drukke periode is… Enige aanbeveling of we beter op voorhand accomodatie zouden boeken ? Wij denken aan private kamers of b&b… Alvast dank

  • Rob en Ria

    Het zou deze periode al druk moeten zijn, momenteel zit er echter wat klad in het toerisme. Er staat dus meer dan voldoende vrij….

    m.v.g. Rob

  • w.eerens

    hallo guy,.half augustus is het geweldig op samos,.druk?? ik heb het nog nooit echt druk gezien op samos,.waarom niet ?? wel op samos is hoogbouw

    niet toegestaan,d.w.z. app complekse zoals in spanje,.samos heeft een x aantal

    bedden,.zijn die bezet ? dan is het nog niet druk op samos,half augustus heeft voor en nadele,.bv de natuur is dan half uitgebloeid,.maar de zee is lekker lauw om te zwemmen.

    eensamos kenner

    w.eerens

  • w.eerens

    beste guy,wat ik nog vergeten was,het volgende,.de losse vluchten naar samos

    zijn erg duur,. in vergelijk naar andere eilanden,.als je goed uitkijkt naar lastminet

    reizen heb je vaak voor het zelfde geld vlucht x app.

    willem

  • Alex

    Het is wel zo dat in aug. de grieken op het vaste land vakantie hebben en dan massaal naar Samos komen. Tussen twee haakjes, het is last minute en niet last minet

  • Rob en Ria

    last minet (minute) boekingen, mijn overbuurman heeft een aantal prima appartementen te huur, zit je tussen de geiten in……

    altijd plaats, alleen, vervoer is noodzakelijk, je zit hier 4 km. buiten Samos-stad in the middle off nowhere…..

    Op de kaart is het tussen Kalami, en Agios Kotsikas

    hoor het wel

    Rob

  • w.eerens

    dus bij die overbuurman fetta genoeg ?? is het kort bij het gangou strand.??

    tja voor 5 cent kun je niet op de eerste rij zitten ,.toch ??

    als je lastminute (minette) op samos aankomt en je bent onbekent,.taxiemannen

    brengen je naar goede onderkomens,.geen probleem

    w..eerens