samos

  • vanessa

    Hallo allemaal, a.s. vrijdag vertrekken we voor het eerst naar Samos. We verblijven daar in het appartementencomplex Anthemis.

    Het is de eerste keer dat we hier naar toe gaan en ik ben heel benieuwd wat er allemaal te beleven valt

  • Jolanda

    Hoi Vanessa,

    Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Samos geweest en het is me heel goed bevallen. Dit jaar ga ik weer.

    Het is een heel mooi eiland, ik zou je aanraden om een scooter en/of auto te huren want er is heel veel te zien.

    Hele fijne vakantie gewenst.

    groetjes Jolanda

  • Jos

    Hallo

    Als je eens gezellig wilt uit eten moet je naar Vourliotus gaan dit ligt op de weg

    van Kokari naar Kourlovasi.

    Ga naar het dorpsplein en ga dan eten bij het restaurant de blauwe stoelen\

    bij Stella en Vasilis ( Doe ze de groeten van Jos mr Pura en Betsie)

    Als je de berg naar boven gaat dan moet je ongeveer in het midden van de weg

    rechts af gaan naar een taverne ( familie van Stella en Vasielis)

    Hier kun je heerlijk zitten voor koffie of een glaasje Fris Bira of Krassi.

    Veel plezier op je vakantie en laat mij eens weten hoe je het op Samos hebt

    gevonden.

    Groeten

    Jos

  • vanessa

    hallo Jos,

    We zijn nu net een dag terug. Ik mis het nu al. Het was geweldig en het staat zo goed als vast dat we hier volgend jaar weer naar toe gaan. Er valt nog zoveel te zien. Je tip las ik helaas net pas. Maar voor volgend jaar zal ik hem zeker onthouden. Bedankt.

    groetjes

    vanessa

  • Rob en Ria

    Restaurant Zen, in Samos stad…. s-ochtends met nederlandse bediening (Karin, mijn buurvrouw) of s-avonds restaurant El Greco Met eveneens nederlandse bediening (Wendy) of Restaurant Steps, helaas geen nederlandse bediening( Engels) maar met een snoepje van een griekse die u aan de tafels helpt (Vicky)